Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Świąteczne kampanie reklamowe Plusa (wideo)

Wraz ze startem świątecznych ofert ruszyły nowe kampanie reklamowe Plusa na Gwiazdkę. Promują propozycje Plusa pod choinkę: dwa abonamenty w cenie jednego, drugi smartfon w prezencie oraz smartfony w ratach 0%.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W najnowszych spotach świąteczny klimat miesza się z tym sportowym, a wszystko za sprawą gwiazd polskiej siatkówki, odwiedzających salon Plusa: Marii Stenzel, która wraz z koleżankami z reprezentacji wywalczyła awans na igrzyska olimpijskie w Paryżu, a także Bartosza Bednorza i Aleksandra Śliwki, tegorocznych Mistrzów Europy. Przedstawiciele siatkarskiego świata wspólnie z niezastąpioną trójką plusowych sprzedawców, w których role wcielają się Anna Smołowik, Filip Orliński oraz Wojciech Mecwaldowski, jako ambasadorzy rodzinnej oferty Plusa z humorem przedstawiają propozycje Plusa na Gwiazdkę. Świątecznej kampanii towarzyszą brzmienia bożonarodzeniowego przeboju „Merry Christmas Everyone”.

      Kampanie prowadzone są w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), radiu i Internecie.

      Plus Abonament

      Metryczka kampanii

      Nazwa: Hit świąteczny. W te święta Plus najlepszy pod choinkę.

      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

      Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Magda Olcho-Bauza

      Dom produkcyjny: TFP

      Agencja: Freundschaft

      Reżyser: Maciej Bochniak

      Postprodukcja: Televisor

       

       

      Plus Sprzęty

      Metryczka kampanii

      Nazwy: Plus sprzęty „Mistrz” motorola, Plus sprzęty „Mistrz” Samsung, Plus Sprzęty „Mistrz” Xiaomi

      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

      Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Daniel Żero

      Dom produkcyjny: TFP

      Agencja: Freundschaft

      Reżyser: Maciej Bochniak

      Postprodukcja: Televisor

       

       

       


      Metryczka kampanii

      Nazwy: Plus Sprzęty „Nie kojarzę” Samsung, Plus Sprzęty „Nie kojarzę” Xiaomi

      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

      Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Daniel Żero

      Dom produkcyjny: TFP

      Agencja: Freundschaft

      Reżyser: Maciej Bochniak

      Postprodukcja: Televisor

       

       

       

      Z najnowszymi świątecznymi promocyjnymi ofertami można zapoznać się na stronach: https://www.plus.pl/2w1 oraz https://www.plus.pl/sprzety-2w1.

      foto. Plus

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *