Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Świąteczne smartwatche ze zniżką 300 zł od T-Mobile (wideo)

Święta za pasem, co oznacza, że już najwyższy czas skompletować wszystkie pozycje z listy prezentów. A skoro o czasie mowa, to warto sięgnąć po jeden ze sprawdzonych świątecznych podarunków, czyli zegarek – w szczególności jeśli jest inteligentny i potrafi znacznie więcej niż odmierzanie godzin. Już od 1 grudnia nasi nowi i obecni klienci, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową S, M lub L z telefonem, będą mogli zakupić jeden z 11 modeli nowoczesnych smartwatchy aż 300 zł taniej w ofercie bez abonamentu na 24 raty 0%.

 

Święta za pasem, co oznacza, że już najwyższy czas skompletować wszystkie pozycje z listy prezentów. A skoro o czasie mowa, to warto sięgnąć po jeden ze sprawdzonych świątecznych podarunków, czyli zegarek – w szczególności jeśli jest inteligentny i potrafi znacznie więcej niż odmierzanie godzin. Już od 1 grudnia nasi nowi i obecni klienci, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową S, M lub L z telefonem, będą mogli zakupić jeden z 11 modeli nowoczesnych smartwatchy aż 300 zł taniej w ofercie bez abonamentu na 24 raty 0%.

Wybierz spośród 11 modeli

Promocja dotyczy klientów, którzy między 1 a 31 grudnia zdecydują się na jeden z pakietów abonamentowych S, M, lub L w opcji ze smartfonem. Każdy, kto w tym okresie podpisze umowę, może zakupić taniej o 300 zł smartwatch w 24 ratach 0%. Wśród propozycji znalazła się m.in. tegoroczna nowość – OPPO Watch 46 mm, którego łączny koszt wyniesie 899 zł. Nie zabrakło także modelu Samsung Galaxy Watch3 w sumarycznej cenie 1599 zł, jak również smartwatcha Huawei Watch GT 2 za 499 zł.

 

 

Z oferty można skorzystać zarówno przez internet, jak i w naszych salonach oraz telefonicznie.

Św. Mikołaj znów działa z T-Mobile

Świątecznej promocji towarzyszy także kampania z dwoma spotami ukazującymi pracę św. Mikołaja „od kuchni”. Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony akcji, i tym razem wspieramy jego wysiłki oraz magię świąt.

 

 

 

Spoty będzie można zobaczyć w telewizji od 1 grudnia. Kampania będzie prowadzona również w internecie, salonach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych. Całość opracował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przyszykowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Więcej informacji o naszych świątecznych ofertach zamieściliśmy na stronie https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/swiateczne-promocje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *