Świetny start nowości TVP2 „Kocham Dwójkę. Złoty Jubileusz”
W piątek, 6 listopada i niedzielę 8 listopada według NAM* Jedynka była anteną pierwszego wyboru. W sobotę, 7 listopada liderem oglądalności była Dwójka. Aż 2,4 mln widzów według MOR obejrzało w momencie najwyższej oglądalności premierowy odcinek rozrywkowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”. W weekend 7 na 10 najpopularniejszych programów należało do anten Telewizji Polskiej.
Udziały Jedynki w piątek wyniosły 9,5%, w niedzielę 9,6% i były najwyższe na rynku telewizyjnym. Najliczniejszą widownię zgromadził „Rolnik szuka żony”, który 8 listopada obejrzało prawie 3,9 mln osób przy udziałach 25,7%. Program niezmiennie utrzymuje pozycję najpopularniejszego programu weekendu. Wśród propozycji TVP1 wysoką oglądalność zanotował również kolejny odcinek programu rozrywkowego „Jaka to melodia?”, który 6 listopada oglądało 2,2 mln widzów (udziały 17,6%), był to rekord oglądalności od stycznia 2020 r.
W sobotę, 7 listopada najpopularniejsza wśród wszystkich anten telewizyjnych była TVP2 z udziałami na poziomie 8,7%.
Niezwykle udany był debiut nowego programu rozrywkowego emitowanego z okazji 50. jubileuszu TVP2 „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, zmagania dwóch drużyn śledziło wg NAM 1,9 mln widzów przy udziałach 12,2%. Program prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd najpopularniejszych produkcji Dwójki. W show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, przypominane są kultowe programy i seriale, największe wzruszenia i wpadki oraz niezapomniane przeboje.
W miniony weekend widzowie licznie obejrzeli również inne programy rozrywkowe TVP2: „The Voice of Poland nokaut”, „Postaw na milion”, „Anything goes. Ale Jazda!” oraz poranny program śniadaniowy „Pytanie na śniadanie”.