Świetny wynik finałowego odcinka „Must Be The Music”
Dwunasta edycja spektakularnego muzycznego formatu „Must Be The Music” na długo zapadnie w pamięci widzów za sprawą utalentowanych wykonawców, prezentujących niezwykle wysoki poziom wokalny i artystyczny swoich występów. Stacja Polsat w piątek 16 maja wyemitowała na żywo odcinek finałowy produkcji, odnotowując świetne wyniki oglądalności i obejmując pozycję lidera w paśmie.
Według danych Nielsen Audience Measurement Polsat był niekwestionowaną wiodącą stacją pasma wieczornego spośród wszystkich anten, osiągając 9,23 proc. udziału w rynku (TVP1 6,60 proc., TVP2 5,54 proc., TVN 7,93 proc.), zaś udział stacji w całej dobie emisji równy 7,74 proc. (TVP1 6,96 proc., TVP2 5,31 proc., TVN 6,11 proc.), także najwyższy spośród pozostałych anten, podkreślił pozycję nadawcy wśród konkurentów.
Program „Must Be The Music” osiągnął udziały 10,3 proc. w grupie 4+, gdzie średnia oglądalność w paśmie wyniosła ponad 1 milion 100 tys. widzów oraz 9,7% proc. w grupie komercyjnej 16-59, co jest najlepszym wynikiem całego sezonu emisji.
Świetny start powracającego po dziewięciu latach na antenę Polsatu legendarnego formatu muzycznego „Must Be The Music” świadczy o przywiązaniu publiczności do uwielbianego programu z zupełnie nowym gwiazdorskim składem jurorskim oraz poszukiwaniu przez oglądających wysokiej jakości w rozrywce muzycznej.
Na kolejną muzyczną ucztę i wspólne poszukiwanie śpiewających talentów zapraszamy już w kolejnej 13. edycji formatu, gdzie liczą się prawdziwe emocje, muzyka i wyjątkowi artyści śpiewający sercem!
Castingi już ruszyły!
Więcej informacji na stronie internetowej programu: https://www.polsat.pl/program/must-be-the-music/ oraz na oficjalnych social mediach programu.
foto, źródło. Polsat
