MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Switch_On zwiększa zasięg

Biuro Reklamy TVN Media rozszerzyło możliwość podmiany spotów reklamowych w telewizji linearnej o dwie dodatkowe stacje – TVN24 oraz TVN24BIS. Rozwiązanie dostępne jest w formie nowoczesnej aplikacji mobilnej, która umożliwia zastępowanie spotów emitowanych w ramach kampanii kupionych w modelu cennikowym.

 

Switch_On jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim klientom Biura Reklamy TVN Media, dla których elastyczna rotacja komunikatów jest ważnym parametrem. Rozbudowanie Switch_On o stacje TVN24 i TVN24 BiS pozwala zwiększyć zasięg techniczny produktu, dzięki czemu reklamodawcy mogą elastycznie zmieniać komunikację  reklamową na jeszcze większą skalę.

Rozbudowa Switch_On jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi mierzą się reklamodawcy z takich branż jak retail czy e-commerce. Dzięki temu zabiegowi wzrosła możliwość rotacji dużej liczby spotów reklamowych w medium charakteryzującym się bardzo wysoką efektywnością.

Zależy nam na tym, aby oferować naszym Partnerom coraz bardziej innowacyjne i kompleksowe rozwiązania. Kanały TVN24 i TVN24 BiS są szczególnie pożądane przez reklamodawców, dlatego też były naturalnym wyborem przy rozszerzaniu zasięgu Switch_On.” – mówi Agnieszka Gajzler, Dyrektor Działu Strategii i Rozwoju Digital, TVN Grupa Discovery.

Switch_On to innowacyjnym produkt TVN Media, który pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Spoty można zastępować w 13 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro, TVN24, TVN24 BiS. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także elastycznie reagować na otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *