Sylwestrowo-noworoczne wydanie „Gazety Wyborczej” z kodem dostępu do cyfrowych treści
W najbliższy poniedziałek, 31 grudnia br. na łamach papierowego wydania „Gazety Wyborczej” ukaże się jednorazowy kod dostępu, który pozwoli na korzystanie z treści publikowanych w serwisie Wyborcza.pl przez 14 dni. Zespół dziennika już po raz drugi umożliwia w ten sposób czytelnikom wypróbowanie prenumeraty cyfrowej. Wsparciem akcji będą wyjątkowe publikacje, specjalnie uzupełniane i rozwijane w internecie.
W sylwestrowo-noworocznym wydaniu „Gazety Wyborczej” przeczytać będzie można m.in. o kulisach powstania filmu na temat wyprawy na Broad Peak, rozmowę z Tomaszem Bagińskim o Wiedźminie oraz wywiad z Wojciechem Mannem o jego nowej książce. Każdy z tych tematów znajdzie swoje uzupełnienie na Wyborcza.pl.
Ponadto w „Dużym Formacie”, który ukaże się w poniedziałek wraz z „Gazetą Wyborczą”, pojawi się reportaż o dwóch Polakach na wózkach, którzy odbyli samochodową podróż po Ameryce Południowej oraz o szkole, w której rodzice zaczęli rozliczać nauczycieli z ich pracy. W dodatku „Ale Historia” znajdą się z kolei mity powstania wielkopolskiego, 30. rocznica zdobycia Lhotse, historia szampana, a także na nowo opowiedziane losy władców Polski.
Wydanie „Gazety Wyborczej” z kodem dostępu do Wyborcza.pl to kolejne działanie promujące prenumeratę cyfrowych treści dziennika. Zespół „ Gazety Wyborczej”, która jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce, rozwija w ten sposób swoją ofertę i wpisuje się w strategię Grupy Agora, która stawia na treści i usługi premium.
Sylwestrowo-noworoczny numer „Gazety Wyborczej” ukaże się w poniedziałek, 31 grudnia br. i będzie kosztować 7,99 zł. Wydanie wspiera promocja w telewizji, a także autopromocja na łamach dziennika i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.