Telekomunikacja - Telefony - Promocje

T-Mobile zachęca do działania w trosce o naturę

W T-Mobile wierzymy, że wszyscy mamy ogromny wpływ na przyszłość planety. Od lat sukcesywnie podejmujemy działania na rzecz środowiska, jak również wspieramy naszych klientów i partnerów w jeszcze #BARDZIEJ ekologicznych decyzjach. Dlatego ruszamy z nową kampanią, w której zachęcamy do recyclingu starych telefonów. A w ramach programu Magenta Moments przygotowaliśmy dodatkowe akcje specjalne i konkurs!

 

Wszyscy wiemy, że nawet mały gest na ogromne znaczenie, a każdy z nas może się przyczynić do budowania lepszego jutra. Zachęcamy zatem wszystkich do zaangażowania się i działania w trosce o naturę. Co możemy razem zrobić?

Wspólnie na rzecz planety 

W premierowym spocie telewizyjnym pokazujemy, że natura jest warta tego, żeby zachować jej piękno. A dbać o nią powinniśmy wspólnie. W jaki sposób? Wystarczy otworzyć szufladę, wyciągnąć z niej stary, niepotrzebny telefon i oddać go w sklepie T-Mobile. Dzięki temu urządzenie zostanie bezpiecznie zutylizowane i nie będzie stanowiło zagrożenia dla środowiska, a zawarte w nim cenne metale szlachetne zostaną ponownie wykorzystane. Ale dbanie o planetę to nie jedyny powód, dlaczego warto to zrobić! Oddając sprzęt każdy może wesprzeć wspólną akcję operatora ze Szlachetną Paczką. Im więcej zebranych telefonów, tym większe wsparcie finansowe T-Mobile przekaże organizacji, aby mogła pomagać potrzebującym – nawet milion złotych!

 

 

Przynieś niepotrzebny telefon i odbierz zniżkę na nowy! 

Każdy kto przyniesie zbędny telefon i umieści go w specjalnym pojemniku na odpady elektronicznie w jednym ze sklepów T-Mobile otrzyma zniżkę o wartości 100 złotych na nowy sprzęt.  Korzystając dodatkowo ze specjalnej oferty Samsunga Galaxy S23FE można go kupić łącznie aż o 1000 zł taniej!

Specjalne oferty w Magenta Moments 

Ale to nie koniec dobrych wieści! Aby jeszcze #BARDZIEJ zainspirować klientów oraz partnerów do wspólnych działań na rzecz planety, przygotowaliśmy specjalne oferty w Magenta Moments:

  • Konkurs z ekologicznymi nagrodami – dla osób, którym tematy ekologii i recyklingu są naprawdę bliskie, przygotowaliśmy konkurs, w którym do zdobycia jest 50 unikalnych, niepowtarzalnych ekoplecaków, uszytych z billboardów T-Mobile. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy w aplikacji „Mój T-Mobile” od 4 do 18 czerwca dokończyć zdanie: „Działam w trosce o naturę, więc…”. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone właśnie tymi wyjątkowymi plecakami.
  • Limitowana edycja ekotoreb dostępna w aplikacji – dajemy drugie życie starym billboardom, a nasi klienci mogą stać się właścicielami wyjątkowej limitowanej shopperki. Jak skorzystać z oferty? Najpierw należy odblokować ofertę za 100 Serc w programie Magenta Moments. Następnie trzeba udać się do Magenta Experience Centre w centrum handlowym Westfield Mokotów (ul. Wołoska 12, Warszawa) i poinformować pracownika sklepu o chęci skorzystania z oferty, pokazując swój kod w aplikacji. Kod uprawnia do odebrania jednej ekotorby, a wykorzystać go można od 3 czerwca do 31 lipca lub do wyczerpania puli toreb.
  • Moment eko i zniżki u ekologicznych partnerów – stale powiększamy grono partnerów programu Magenta Moments, a wielu z nich działania i produkty ekologiczne ma w swoim DNA. We współpracy z nimi przygotowaliśmy oferty dla naszych klientów, dostępne jedynie w programie Magenta Moments. Można tu znaleźć rabaty na naturalne kosmetyki, wegetariańskie i wegańskie produkty spożywcze, suplementy i wiele więcej.

Szczegółowe opisy akcji i regulamin konkursu dostępne są w aplikacji „Mój T-Mobile” w programie Magenta Moments.

Kampania „Działamy w trosce o naturę” będzie obecna w telewizji, nośnikach citylight, na stronie www, w punktach sprzedaży operatora oraz w Social Mediach. Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis), a za komunikację w Social Mediach odpowiedzialne była agencja VML. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

foto, źródło. T-Mobile Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *