„Tamagoczi” – interaktywny show na YouTube od Plotek.pl
„Tamagoczi” to nazwa nowego programu z udziałem gwiazd debiutującego w środę, 29 sierpnia br. na kanale Plotek.pl na YouTube. To interaktywny format, w którym internauci zdecydują za pomocą ankiety na Instagramie, jakie zadania będą mieli do wykonania celebryci. Program poprowadzi Olek Sikora.
Plotek.pl, najpopularniejszy kanał poświęcony gwiazdom show-biznesu na polskim YouTube zaprezentuje już jutro – w środę, 29 sierpnia br. nowy, interaktywny program. W „Tamagoczi” to widzowie przejmą kontrolę nad swoimi ulubionymi gwiazdami. Formuła programu łączy ze sobą dwie popularne platformy – YouTube oraz Instagram. W czasie rzeczywistym w trakcie nagrywania programu internauci za pomocą funkcjonalności ankiety na Instagramie zadecydują, którą misję ma wykonać celebryta, a zapis całej przygody będzie można oglądać w kolejne środy na kanale Plotek.pl na YouTube.
Goście programu ruszą w miasto wraz z Olkiem Sikorą, aby wykonać kilka zabawnych i szalonych zadań, podczas których wejdą w interakcje z przechodniami. W pierwszych odcinkach zobaczymy zmagania m.in. influencerów Pawła Svinarskiego (Dla Pieniędzy) i Mamiko (Weronika Heck) oraz gwiazd programu Warsaw Shore – Ani „Małej” i Piotra Polaka „Pedro”.
– To nie będzie kolejny program, w którym goście siedzą zamknięci w studiu, zespół Plotek.pl wychodzi w miasto! W „Tamagoczi” nie zabraknie pozytywnych emocji i oczywiście zabawnych momentów – mówi Taida Mrówczyńska, Head of YouTube Growth w Gazeta.pl.
Czy gwiazdy mają odrobinę dystansu, poczucie humoru i czy są granice, których nie będą w stanie przekroczyć? Widzowie dowiedzą się tego już w najbliższą środę, oglądając „Tamagoczi” na kanale Plotek.pl na YouTube.
Plotek.pl to jedna z najpopularniejszych polskich stron o show-biznesie, która dostarcza internautom najświeższe informacje o gwiazdach z pierwszych stron gazet, wywiady, zdjęcia i ekskluzywne materiały wideo. Kanał serwisu na platformie YouTube to największy w Polsce kanał poświęcony gwiazdom show-biznesu. Prezentowane są w nim m.in. wywiady z gwiazdami, ciekawostki i zestawienia dotyczące celebrytów. Hitem kanału jest cykl „Koło Plotka”, czyli program, w którym zaproszeni celebryci lub influencerzy muszą zmierzyć się z wylosowaną przez siebie kategorią – pytaniem, wyznaniem lub zadaniem przygotowanym przez redakcję. W tej chwili kanał Plotek.pl na YouTube subskrybuje już ponad 200 tys. internautów.