Technologia, innowacje i bezpieczeństwo w jednym miejscu. Rusza nowa kampania promująca T Business – ofertę skierowaną do segmentu B2B. (wideo)
Dynamicznie rozwijający się świat to nowe wyzwania, a ich podjęcie w rozwoju biznesu staje się nie tylko trendem, ale nawet koniecznością – jednym z nich jest digitalizacja. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania na temat T Business – oferty wznoszącej dostarczanie kompleksowych rozwiązań biznesowych na jeszcze wyższy poziom!
W T-Mobile wiemy, jak kluczowe jest dziś wykorzystanie technologii, aby pozostać konkurencyjnym na rynku. T Business to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania cyfrowe, które nie tylko ułatwiają codzienną działalność, ale także wspierają firmy w ich strategicznym rozwoju. Dzięki temu, firmy mogą skoncentrować się na swoich kluczowych celach, podczas gdy T Business dba o ich technologiczną przyszłość.
Oferta składa się z 7 różnych linii produktowych: Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Modern Workplace, ERP, Smart City / IoT oraz Data Center & Cloud. Ma za zadanie napędzać cyfrową transformację, dostarczając nowoczesne rozwiązania i zaawansowane technologie. Wspiera firmy i instytucje publiczne w procesie digitalizacji.
W ramach kampanii promowane są trzy rozwiązania z zakresu oferty T Business. Cyber Gurad® – autorskie rozwiązanie T-Mobile, wykorzystujące mechanizmy Big Data oraz uczenia maszynowego w procesie monitorowania stanu bezpieczeństwa IT służbowych urządzeń mobilnych. Business Cloud, czyli szeroka oferta zarówno przestrzeni chmurowej dla firm, jak i kompleksowe wsparcie w migracji do chmury. Trzecim rozwiązaniem jest usługa Wi-Fi as a service, czyli kompleksowe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zapewnić urządzeniom w firmie, jak również swoim Klientom, dostęp do sieci Wi-Fi i nie mają możliwości samodzielnej organizacji i zarządzania urządzeniami sieciowymi.
Od 2 września kampania reklamowa widoczna jest w telewizji, internecie, social mediach, na ekranach LED w centrach biznesowych oraz w kontekstowych współpracach z mediami branżowymi.
Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany.Jej adaptacją na rynek polski zajął Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem, za planowanie mediów Dom Mediowy Mindshare.
Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business są na stronie https://business.t-mobile.pl/
foto,źródło. T-Mobile Polska