TeenNick w ofercie TVN Media
Od 1 września 2021 roku TeenNick, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio ViacomCBS, znalazł się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.
Czas reklamowy stacji jest dostępny w sprzedaży pakietowej oraz cennikowej. Jego zakup jest możliwy w ramach produktu Dziecko Premium. Istnieje również możliwość zakupu i realizacji świadczeń oraz akcji niestandardowych dopasowanych do potrzeb Klientów.
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego na antenie pojawił się pierwszy i jedyny na polskim rynku kanał dedykowany nastolatkom. TeenNick to nowa pozycja w portfolio ViacomCBS przygotowana specjalnie dla widzów w wieku 10-16 lat. Już od 1 września, na kanale mogą oni oglądać swoje ulubione seriale i programy – m.in. „iCarly”, „Victoria znaczy zwycięstwo”, „Grzmotomocnych” i „Szkołę Rocka”.
TeenNick to nowy kanał w rodzinie Nickelodeon, który ViacomCBS kieruje przede wszystkim do widzów w wieku 10-16 lat. Skupia się na cieszących się największą popularnością produkcjach, serialach fabularnych, komediach i dramatach dla nastolatków. Na TeenNick pojawią się znane i lubiane przez młodych widzów tytuły takie jak „iCarly”, „Grzmotomocni”, „Szkoła Rocka”, „Victoria znaczy zwycięstwo”, „Big Time Rush”, „Dodaj magii” i wiele innych.
Oferta programowa nowego kanału została dopasowana do potrzeb i zainteresowań nastolatków. – Seriale promują pozytywne wartości kluczowe dla pokolenia Z, takie jak akceptacja różnorodności. TeenNick pokazuje świat oczami nastolatka, jednak dbając o to, by był to świat wolny od przemocy, bezpieczny i godny zaufania. Co charakterystyczne dla programów spod znaku Nickelodeon, w ofercie programowej mamy wiele seriali o zabarwieniu komediowym. Każdy nastolatek może liczyć na to, że włączając TeenNicka o dowolnej porze, znajdzie coś dla siebie – podkreśla ViacomCBS.
Na TeenNicku znajdują się również programy oglądane dotychczas wieczorową porą na Nickelodeon: „Sam&Cat”, „Zagadki Rodziny Hunterów”, „Niebezpieczny Henryk”, „Biuro Ochrony Magii”, „Czy Boisz się Ciemności?”
Oprócz ogromnych porcji przygód swoich ulubionych serialowych bohaterów, na fanów stacji czekają też młodzieżowe hity filmowe emitowane w weekendowe popołudnia. We wrześniu TeenNick zaprasza na filmy „Nicky Spoko”, „Szwindel”, „Mów mi Wampir” oraz „Rufus 2”.
„Cieszymy się, że nowy kanał TeenNick poszerza portfolio dziecięcych kanałów w ofercie Premium TV. Wyrazisty profil programowy kanału pozwoli naszym Klientom wzmocnić precyzję i jakość komunikacji skierowanej do najmłodszych grup widzów, wzmacniając efektywność działań marek, na czym nam bardzo zależy.” – podkreśla Aleksandra Przeździecka – Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Premium TV