MediaWAŻNE

Telewizja ETV zmieni się w Red Carpet TV (wideo)

Kanał telewizyjny ETV przygotowuje się do rebrandingu oraz korekty oferty programowej. Właściciel stacji – Red Carpet Media Group Sp. z o.o. – wraz z wnioskiem do KRRiT o rozszerzenie zakresu nadawania wystąpił o zmianę nazwy stacji na Red Carpet TV.
 

 
W marcu b.r., w związku z planowanym rebrandingiem, spółka nadająca kanał ETV – Edusat Chanel Sp. z o.o. złożyła wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazwy stacji na Red Carpet TV oraz rozszerzenie koncesji o nadawanie satelitarne. Z kolei do KRS wpłynął wniosek o zmianę nazwy spółki na Red Carpet Media Group Sp. z o.o.
Od lutego dotychczasowa oferta kanału jest sukcesywnie poszerzana o pozycje związane z kulturą i show-biznesem. Na antenę wprowadzane są nowe programy o charakterze informacyjnym, magazyny, reportaże oraz filmy fabularne.
Wśród nowych pozycji znajdują się zapowiedzi filmowe („W kinach i nie tylko” Karoliny Szymańskiej) oraz przegląd oferty teatralnej, zarówno krajowej, jak i propozycje z najbardziej liczących się scen światowych („Na afiszu” Boni Barzyckiej). Nie brakuje również programów dotyczących show-biznesu („Świat gwiazd”, „Wideoportal przedstawia” Darii Pacańskiej, „Na czerwonym dywanie” Piotra Bulcewicza) oraz zestaw informacji kulturalnych („Red Carpet News”). W nowej ramówce znajdują się również filmy fabularne z udziałem ikon światowego kina.
Kanał ma ambicje relacjonować zagraniczne wydarzenia z rozdaniem Oscarów oraz najważniejszymi festiwalami filmowymi na czele. Nie zabraknie również informacji z obszarów muzyki, literatury, twórczości dedykowanej mediom społecznościowym, a także z zakresu tzw. „kultury wyższej” – muzyki klasycznej, opery i baletu.
Dyrektorem programowym został Robert Patoleta, redaktor naczelny Wideoportal.TV, serwisu będącego jednym z partnerów programowych stacji.
 
https://youtu.be/kLOQFNJsH0I
 
– Oferta programowa Red Carpet TV uplasuje się pomiędzy propozycjami hollywoodzkiego E! Entertainment a TVP Kultura. Bez wątpienia RCTV z uwagi na bardziej newsowy charakter oraz charakterystyczny sposób komentowania ważnych wydarzeń w świecie kultury i show biznesu, szczególnie rynku krajowego, stanie się bliższy polskiemu widzowi. Będziemy starali się prezentować przekrój oferty kulturalnej w sposób atrakcyjny dla odbiorcy zapewnia Robert Patoleta.
Kanał dostępny jest obecnie w ponad 50 sieciach telewizji kablowej, m. in.: UPC, VECTRA, INEA, NETIA etc. W najbliższym czasie planowane jest rozbudowywanie zasięgu technicznego. Docelowo kanał emitowany będzie w standardzie HD.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *