MediaTVP

Telewizja Polska liderem

To już kolejny weekend, w którym Telewizja Polska jest liderem, a najchętniej oglądane pozycje programowe należą do Jedynki. Niedzielny konkurs drużynowy na skoczni w Seefeld obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 5,85 mln widzów. Doskonały wynik odnotował także finał programu „The Voice Kids”.*

 

Niedzielny konkurs drużynowy obejrzało według Modelu Oglądalności Rzeczywistej 5,85 mln widzów. W kulminacyjnej chwili transmisję z Seefeld śledziło w Jedynce ponad 6,1 mln, a w TVP Sport 1,05 mln osób. Liczną widownię zgromadził także sobotni finałowy odcinek show „The Voice Kids”, który w szczytowym momencie oglądało 3,93 mln widzów. Niesłabnącą popularnością cieszy się również „Sanatorium miłości”. 6. odcinek uwielbianego przez widzów programu obejrzało średnio 4,1 mln osób, a w piku 4,38 mln.

Według danych NAM Jedynka zarówno w sobotę, jak i niedzielę, była liderem z udziałami: w sobotę 11,2%, a w niedzielę 12,9%. Najliczniejszą widownię zgromadziła finałowa seria konkursu drużynowego w skokach narciarskich w Seefeld, którą obejrzało średnio 4,4 mln (udz. 29%), a w peaku ponad 4,8 mln widzów. Drugą najchętniej wybieraną przez widzów pozycją weekendu było „Sanatorium Miłości”, gromadząc przed telewizorami ponad 3,8 mln widz. (udz. 25%).

W sobotę, finał show „The Voice Kids”, w którym zwyciężyła Ania Dąbrowska, obejrzało średnio prawie 2,2 mln widzów (udz. 14,66%), a w kulminacyjnym momencie niemal 4,7mln osób. Średnia widownia całej serii kształtowała się na poziomie 2,1 mln widzów (udz. 13,5%), co zapewniło antenie TVP2 pozycję lidera w paśmie.

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *