MediaPolecane

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC.

      Od 1 lipca br. do pakietu Multisponsoring kobieta dołączą kanały filmowo-serialowe: Ale Kino+, AXN Spin, Comedy Central oraz lifestylowe Domo+. Jednocześnie ofertę multisponsorską Premium TV wzbogacą dwie najchętniej oglądane stacje z portfolio Discovery Media: Discovery Channel i TLC. Oba kanały będą dostępne w pakiecie Multisponsoring miasta. Discovery Channel wejdzie także w skład Multisponsoring mężczyzna i do produktu kontekstowego Męskie pasje. TLC wzmocni pakiety Multisponsoring kobietaoraz Lifestyle, dom, ogród.

      Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych reklamodawców. Billboardy sponsorskie można kupić w ramach trzech typów produktów: monosponsoringu oraz multisponsoringu kontekstowego i multisponsoringu demograficznego.

      Zakup billboardów w monosponsoringu umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.

      Multisponsoring kontekstowy oferuje możliwość zakupu kampanii sponsorskiej przy programach o konkretnej tematyce oraz o najwyższych wskaźnikach dopasowania (affinity) w najpopularniejszych grupach docelowych. W ofercie znajdują się poniższe pakiety:

      • Kobiece kino i serialeKulinaria, oraz Lifestyle, dom, ogród – to oferta skierowana do kobiet;
      • Męskie kino i seriale oraz Męskie pasje – to pakiety kontekstowe stworzone, aby dotrzeć do męskiej części widowni;
      • Młodzieżowa rozrywka – to pakiet skierowany do osób w wieku 13-29 lat.

      Multisponsoring demograficzny daje możliwość zakupu dowolnej liczby billboardów
      w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych, gwarantując jednocześnie szerokie dotarcie
      do najpopularniejszych grup docelowych i efektywność kosztową porównywalną do kampanii spotowej.

      W portfolio demograficznym znajduje się pięć produktów:

      • Multisponsoring kobietaMultisponsoring mężczyzna i Multisponsoring miasta
        – to pakiety skierowane do miejskich grup docelowych, najbardziej pożądanych przez reklamodawców;
      • Multisponsoring zasięg MUX – gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów ogólnopolskich kanałów o naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, Puls2, TTV, TVN7 oraz WP);

      Multisponsoring zasięg kobieta+ – to najnowszy pakiet, wprowadzony jesienią ubiegłego roku. Umożliwia on komunikację z szerokimi kobiecymi grupami docelowymi.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *