Telewizja Puls kontynuje współpracę z Polsat Media
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2 z codziennym pasmem dla dzieci Puls Kids – oraz Polsat Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
Od 1 stycznia 2023 roku Polsat Media nadal będzie wyłącznym reprezentantem handlowym Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych.
– W Telewizji Puls stawiamy na dalszy rozwój naszych kanałów TV Puls, PULS 2 oraz pasma Puls Kids, które jest liderem wśród widowni dziecięcej. Przed nami ambitne plany, a do ich realizacji potrzebujemy silnego, stabilnego Partnera – dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z Polsat Media. – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls – Na wiosnę szykujemy nowy serial i nowy reality show, trwają prace nad serialem animowanym z Jeżykiem Puls Kids, w przyszłym roku chcemy zająć się również produkcją filmów fabularnych, oraz oczywiście kontynuujemy nasze hitowe produkcje jak „Lombard. Życie pod zastaw” i „Dzielnica strachu”. Inwestujemy również w obecność naszej marki poza telewizją, tworząc świat Jeżyka: do sprzedaży trafiły już m.in. gry, książeczki i puzzle na licencji Puls Kids. W sklepach dostępne są także nowe gry planszowe na licencji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Mamy za sobą wyjątkowo trudny rok, co jest głównie związane ze źle przeprowadzonym procesem zmiany standardu nadawania. Rok 2023 stawia przed nami nowe wyzwania, ale jest też szansą na mocne odbicie, wierzymy więc, że pracując z silnym Partnerem sprzedażowym uda nam się zrealizować nasze ambitne plany. – powiedział .
– Bardzo się cieszę, że przedłużamy umowę z Telewizją Puls na kolejne lata. To nasz największy partner w obsłudze brokerskiej, a zarazem jeden z największych nadawców na rynku. Nasza dotychczasowa współpraca układała się bardzo dobrze i jestem przekonany, że w nadchodzącym czasie będzie ona jeszcze lepsza – uważa Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
Poprzednią umowę Telewizja Puls podpisała z Polsat Media w 2020 roku.
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem Puls Kids dla dzieci i ich rodziców. W zasięgu TV Puls znajduje się 34,7 mln widzów, a PULS 2 – 34,3 mln widzów (październik 2022; 4+).
Telewizja Puls gwarantuje znakomitą rozrywkę dla każdego – w zróżnicowanej ofercie programowej obu kanałów znajdują się m.in.: premierowe hity filmowe, zagraniczne i polskie seriale, najlepsze światowe animacje, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Dzielnica strachu”, „Rodzinny interes”, „Prawdziwe Motywy”) oraz transmisje z największych rozrywkowych wydarzeń na skalę ogólnopolską. Nadawane w ramach PULS 2 pasmo Puls Kids prezentuje najpopularniejsze seriale animowane od wiodących producentów i dystrybutorów.
Od początku nadawania Puls Kids, kanał PULS 2 jest liderem wśród dzieci z wynikiem 29,5% w naziemnej telewizji cyfrowej (Nielsen, SHR, DVB-T 4-12, 09.03.20.-31.05.2022, pn-pt 07:00-19:59, bez świąt) oraz 12% udziału w widowni dziecięcej (Nielsen, SHR, All 4-12, 09.03.20.-31.05.2022, pn-pt 07:00-19:59, bez świąt).
Od 2020 roku Telewizja Puls transmituje na żywo uroczystą galę wręczenia Telekamer „Tele Tygodnia”. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę 2018, 2019, 2020, Złotą Telekamerę 2021 oraz Jubileuszową Telekamerę na 25-lecie Plebiscytu zdobył również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.
Telewizja Puls współpracuje z największymi międzynarodowymi wytwórniami i krajowymi dystrybutorami kontentu jak m.in.: The Walt Disney Company, Warner Bros, NBC Universal, ViacomCBS, Sony Pictures Entertainment, Monolith Films czy Kino Świat.