Telewizja Puls podpisała umowę z agencją mediową Arena Media
Telewizja Puls, trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z sieciową agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls.
W ramach współpracy agencja mediowa Arena Media będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie, optymalizację oraz zakup kampanii reklamowych offline i online kanałów TV Puls i PULS 2, pasma „Puls Kids”, będzie również wspierać Telewizję Puls w niestandardowych działaniach reklamowych oraz w planowaniu strategii promocyjnej firmy. Umowa wchodzi w życie w drugim kwartale 2020.
– W Telewizji Puls stawiamy na ciągły rozwój, relacje z widzem i inwestujemy w produkcje własne. Uzupełnieniem tych działań ma być współpraca z agencją mediową, która wesprze nas w efektywnym dotarciu do docelowych grup naszych widzów oraz w budowaniu i wzmacnianiu naszego brandu. Wybraliśmy agencję mediową Arena Media, której oferta była najlepsza i najbliższa strategii Telewizji Puls, wygrało również doświadczenie i know how tej agencji – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.
– Jestem dumna z tej wygranej, ponieważ mnie i całemu zespołowi Arena Media bardzo zależało na tym projekcie. Telewizja Puls stawia na ciągły rozwój i inwestycje, co również dla nas jest najwyższym priorytetem w ramach współpracy z Klientami. Chcieliśmy, żeby nasza strategia broniła się nie tylko samym mediowym know how. Naszą ambicją jest pokazanie dużo szerszego spectrum specjalizacji i kompetencji jakie mamy będąc w Havas Media Group. Wynik tego przetargu świadczy o tym, że nie jesteśmy już tylko domem mediowym, który kupuje powierzchnię reklamową dla klientów, jesteśmy agencją mediową z ogromnym zapleczem analitycznym i strategicznym. To filary, które stanowią nieodzowny element każdej naszej strategii, a to jest bezpośredni impact trafności przeprowadzonych analiz, dzięki którym wiedzieliśmy jak efektywnie dotrzeć do widzów Telewizji Puls. – komentuje Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner w Arena Media.
Arena Media przejmuje część działań od MediaIn (dawniej Adexon), który od marca 2017 obsługiwał Telewizję Puls w zakresie planowania i realizacji kampanii online. MediaIn jako dom mediowy mający swoje portfolio klientów nadal będzie współpracować z Telewizją Puls przy niestandardowych projektach branded contentowych, sponsorskich i digitalowych.