BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Telewizja TTV najlepsza w marcu

Telewizja TTV w marcu awansowała na pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (16-49) wśród kanałów tematycznych. Udział stacji w porównaniu do marca 2017 roku wzrósł aż o 31,19 % i wyniósł 2,65 %.

To kolejny miesiąc dynamicznie rosnącej popularności TTV umacniający zdecydowanie zwyżkowy trend stacji. Od początku roku  miesięczny wynik stacji utrzymuje się powyżej 2, 5%.

Na antenie TTV najchętniej oglądane były między innymi „Królowe życia”. Widownia tego programu sięgnęła prawie 750 000 widzów. Drugi program na podium to „Gogglebox przed telewizorem” z ponad  600 000 widzów. Kolejnym hitem był 2. sezon „Dżentelmenów i wieśniaków”, który oglądało ponad pół miliona osób.

W pierwszej dziesiątce znalazły się również„Express”, „Uwaga! Po Uwadze”, „Nauka Jazdy”, ”Damy i wieśniaczki. PL”, „Druga Twarz”oraz nowość wiosennej ramówki  -„Kossakowski.Wtajemniczenie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *