Telewizory LG na mundial
LG powołuje swoją ‘kadrę’ na mundial. Kapitanem stworzonym specjalnie na mistrzostwa został LG Super UHD 4K SK7900, a trenerem drużyny ikona polskiej piłki nożnej – Jacek Gmoch.
Firma LG, z myślą o wszystkich kibicach pragnących oglądać mundialowe mecze w najwyższej jakości 4K, przygotowała telewizory, które pozwolą dostrzec wyraźnie każde zagranie i usłyszeć atmosferę prosto ze stadionu. Specjalnie wprowadzone na mundial modele LG Super UHD 4K SK7900 i LG UHD TV UK6100 oraz gama telewizorów LG OLED i LG UHD spełnią oczekiwania audio-wizualne nawet najbardziej wymagających fanów. Twarzą kampanii wizerunkowej LG został jeden z najznamienitszych polskich trenerów – Jacek Gmoch, który jest jednocześnie prekursorem metod analitycznych w piłce nożnej.
Dodatkowo LG na czas święta kibiców przygotowało promocje w konsolami Xbox oraz produktami sportowymi marki New Balance.
Doskonały telewizor stworzony na mundial
Specjalnie z okazji piłkarskiego święta, LG wprowadza do Polski telewizory LG Super UHD 4K SK7900 oraz LG UHD 4K UK6100 dedykowane szczególnie do oglądania piłki nożnej z wyjątkowo przystępną ceną.
SK7900 posiada ekran LG Nano Cell, który charakteryzuje się szeroką paletą wiernie odwzorowanych kolorów. W efekcie ta przełomowa technologia tworzy czysty i żywy obraz, dzięki któremu trawa na boisku będzie soczyście zielona, jakbyśmy oglądali ją na żywo.
Niezwykle istotną cechą podczas wspólnego oglądania meczy ze znajomymi i bliskimi, są szerokie kąty widzenia (Sports Viewing Angle) zapewniane przez panel IPS, w który wyposażone są modele UK6100 i SK7900. Dzięki temu zarówno osoby siedzące naprzeciwko telewizora i te patrzące na niego z boku będą oglądały piłkarskie zmagania w niemal identycznej jakości obrazu. Różnicę, jaką sprawiają szerokie kąty widzenia w telewizorach LG Super UHD, sprawdził sam KAKÁ, a także trener Jacek Gmoch.
Jako modele dedykowane na mundial, SK7900 oraz UK6100 zostały wyposażone w tryb piłki nożnej oferujący specjalnie ustawienia ekranu, dzięki którym obraz będzie ostry i płynny, nawet przy najbardziej dynamicznych dryblingach, czy długich crossowych podaniach, a murawa intensywnie zielona. Dodatkowo precyzyjnie ustawiony, wielowymiarowy dźwięk Ultra Stadium Surround przeniesie każdego kibica w sam środek wydarzeń na stadionie, zapewniając mu niezapomniane wrażenia.
LG Super UHD 4K SK7900 jest dostępny w trzech rozmiarach: 49, 55 oraz 65 cali, natomiast LG UHD TV UK6100 w rozmiarach 55 i 65 cali.
Mundial w wersji premium z LG OLED TV
Dla kibiców oczekujących bezkompromisowej, najwyższej jakości obrazu LG przygotował nowy telewizor LG OLED C8 ThinQ AI. Nowy model potwierdza dotychczasową pozycję globalnego lidera na rynku telewizorów Premium. Został on wyposażony w najnowszy procesor α (Alpha) 9 oraz technologię sztucznej inteligencji LG ThinQ, dzięki czemu codzienne użytkowanie telewizora jest jeszcze łatwiejsze.
Dzięki technologii sztucznej inteligencji ThinQ AI, w którą wyposażone są wszystkie modele LG OLED ThinQ AI z 2018 roku, użytkownicy mogą, za pomocą poleceń głosowych wypowiadanych bezpośrednio do mikrofonu pilota, sprawdzić wyniki poszczególnych meczy, wyszukać powtórki najciekawszych akcji na Youtube, w przerwie meczu przełączyć głosowo telewizor na konsolę oraz sterować funkcjami telewizora w naturalnym języku polskim.
Sercem modelu C8 jest procesor α (Alpha) 9, który dzięki zaawansowanym algorytmom oraz czterostopniowej redukcji szumów obejmującej dwukrotnie więcej etapów, umożliwia oglądanie idealnie odwzorowanego obrazu z perfekcyjnymi kolorami. Połączenie wyjątkowej jakości i ostrości obrazu widocznego pod każdym kątem oraz dźwięku przestrzennego Dolby Atmostworzy niezwykłą kombinację wrażeń audio-wizualnych dostępnych w salonie.
Flagowe telewizory LG OLED na 2018 rok są dostępne w Polsce w 77, 65 i 55 calach. To efekt wieloletniego doświadczenia LG, jako pioniera w dziedzinie dużych paneli OLED. Model C8 po raz pierwszy dostępny będzie w 77 calach, tym samym jest to pierwszy OLED w atrakcyjnej cenie w największym dostępnym rozmiarze – prawdziwe spełnienie marzeń każdego kibica.
Jakość OLED w atrakcyjnej cenie
Fanom piłki nożnej, którzy marzą o jakości obrazu oferowanej przez ekrany LG OLED TV jednocześnie poszukując okazji cenowej, LG proponuje 65 calowy model LG OLED B7. To najlepszy, a jednocześnie przystępny cenowo wybór wśród nowoczesnych telewizorów LG OLED, który nakręci emocje piłkarskie podczas mundialu dzięki obsłudze technologii Dolby Vision, Active HDR i Dolby Atmos, zapewniających doskonały obraz i dźwięk.
Mundial w 4K na każdą kieszeń
W tym roku po raz pierwszy mundial będziemy mogli obejrzeć w jakości 4K. Każdy kibic powinien tego doświadczyć na własne oczy, a LG ma dla nich wszystkich propozycję na każdą kieszeń. Telewizory LG UHD UJ6517 (od 1999 zł), UHD UJ635V (od 1699 zł), UHD UK6100 (od 2999 zł) i Super UHD SK7900 (od 2799 zł) wyposażone w panele IPS 4K pozwolą doświadczyć jakości czterokrotnie większej liczby pikseli (w porównaniu do rozdzielczości Full HD) podczas oglądania zmagań piłkarskich. Panele IPS to również Sports Viewing Angle, czyli doskonały obraz pod każdym kątem aby przeżywać emocje piłkarskie w gronie przyjaciół. O atmosferę prosto ze stadionu zadba zaawansowany system symulacji dźwięku przestrzennego LG z siedmioma wirtualnymi kanałami.
LG trenuje i analizuje z Jackiem Gmochem
Do swojej kampanii z okazji mundialu LG zaprosiło ikonę piłki nożnej w Polsce – Jacka Gmocha, który w serii filmów przedstawi w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w najnowszych telewizorach LG ułatwia sprawdzanie wyników rozgrywek, oglądanie powtórek najefektowniejszych bramek na Youtube, czy przełączanie na konsolę w przerwie meczu.
Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI. – MARCIN KUBISZAK, MARKETING MANAGER DZIAŁU HOME ENTERTAINMENT W LG ELECTRONICS POLSKA.
Piłkarskie niespodzianki od LG
W ramach kampanii “Telewizor powołany na mundial” LG przygotowało także dwie promocje sprzedaży. Każdy kibic, który w okresie od 21 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku kupi telewizor 65” z linii LG OLED TV ThinQ AI, otrzyma w zestawie konsolę Xbox One S. Kupując telewizor 55” LG OLED TV ThinkQ AI klienci otrzymają konsolę w zestawie za 50% jej ceny. Dodatkowo, do każdego telewizora UHD oraz OLED z linii 2017 oraz 2018, powyżej 49”, dodawany jest 50% rabat na wybrany produkt z linii piłkarskiej New Balance*
* Więcej informacji i regulamin promocji można znaleźć na stronie: http://www.lg.com/pl/lg-magazine/mundial