Sport w TV

TOTALbet sponsorem VERVA Warszawa ORLEN Paliwa

Firma TOTALbet Zakłady Bukmacherskie została nowym sponsorem klubu VERVA Warszawa ORLEN Paliwa. Umowa obowiązuje do końca roku. Wsparcie TOTALbet ma pomóc liderowi PlusLigi w wywalczeniu mistrzostwa Polski.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

      – Miło nam powitać TOTALbet w gronie sponsorów naszego klubu. Cieszymy się, że współpracę z nami nawiązuje kolejna solidna i rozwijająca się marka powiedział Piotr Gacek, pełnomocnik zarządu i dyrektor sportowy VERVY Warszawa ORLEN Paliwa. – Jestem przekonany, że razem osiągniemy wiele sukcesów, zarówno tych sportowych, jak i marketingowych dodał.

      – Drużyna toczy bój o mistrzostwo Polski, a my rywalizujemy na rynku legalnych bukmacherów. W tej sytuacji obie strony mogą być dla siebie wsparciem. Cieszę się, że po naszej stronie staną mistrzowie świata, dowodzeni przez świetnego trenera. Z naszej strony obiecuję pełne zaangażowanieskomentował Marcin Giera, wiceprezes zarządu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie.

      Dzięki umowie sponsorskiej TOTALbet zyskał prawo do wykorzystania wizerunku zawodników. Logo bukmachera znajdzie się na parkiecie, a także bandach i banerach wokół niego. Planowane są akcje dla kibiców, którzy już dziś mogą skorzystać z oferty zakładów specjalnych na VERVĘ.

      To kolejny sponsoring ogłoszony w tym roku przez TOTALbet. Wcześniej bukmacher związał się umową z klubem piłkarskim Warta Poznań oraz przedłużył umowę z organizacją sportów walki Fight Exclusive Night.

      – Mogę zdradzić, że to nie koniec ofensywy TOTALbet w obszarze sponsoringu sportowego. Wkrótce powinniśmy przedstawić kolejnego partnera. To będzie ważny rok dla firmy, chcemy zwiększyć rozpoznawalność marki i konsekwentnie powiększać udział w rynku. Współpraca ze świetnym zespołem VERVA Warszawa ORLEN Paliwa to duży krok w tym kierunkustwierdził Adrian Furmańczyk, dyrektor marketingu TOTALbet.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *