TOYA z certyfikatem OK. SENIOR!
TOYA przeszła pozytywnie audyt w zakresie świadczenia usług dla Klienta-Seniora 60+ i tym samym spełniła warunki przyznania certyfikatu OK SENIOR!\
Jest on przyznawany przez krajowy system certyfikacji personelu, dóbr i usług skierowanych do osób 60+, opracowany przez spółkę Healthy Ageing we współpracy z TÜV Akademia Polska, TÜV Rheinland Polska, Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej oraz Fundacją Na Rzecz Zdrowego Starzenia Się.
Audyt usług i obsługi klienta TOYA przeprowadzony został na potrzeby certyfikacji OK Senior w kwietniu i maju 2018 r. Jego celem było zweryfikowanie, czy usługi oferowane przez firmę i jakość obsługi klienta spełniają w praktyce standardy certyfikacji OK Senior.
Świadczenie usługi oceniane było przez Seniorów biorących udział w badaniu oraz przez audytora, w następujących głównych obszarach:
- Procedury wewnętrzne dot. realizacji usług, sposobów weryfikacji jakości, statystyk
- Regulaminy, umowy abonenckie
- Komunikacja zewnętrzna (materiały marketingowe, strona WWW)
- Oferowane usługi, promocje i rozwiązania techniczne dedykowane Seniorom
- Dostępne formy kontaktu (infolinia, biura obsługi klienta, przedstawiciele terenowi)
- Metody pozyskiwania Klienta – Seniora
- Zawarcie i rozwiązanie umowy abonenckiej
- Proces instalacji / uruchamiania usług
- Pomoc techniczna / serwis w trakcie trwania umowy
- Przystępność cenowa / konkurencja
W podsumowaniu wyniku audytu stwierdzono, że usługi oferowane przez firmę TOYA oraz obsługa klienta spełniają normy jakości OK SENIOR i mogą otrzymać Znak Jakości OK SENIOR, bowiem są:
BEZPIECZNE – spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa dla osób 60+
POTRZEBNE – odpowiadają na rzeczywiste potrzeby osób 60+, chronią przed nadużyciami
ZROZUMIAŁE – są przyjazne w użytkowaniu
PRZYSTĘPNE – są łatwo dostępne.
Uzyskanie tego certyfikatu, w sytuacji kiedy nie mamy oddzielnie dedykowanych usług tylko dla tej grupy wiekowej, a mimo to uzyskaliśmy tę wysoką ocenę ze strony seniorów, świadczy o dużej uniwersalności naszego sposobu działania – mówi Jacek Kobierzycki dyrektor generalny TOYA.
Wnioski wynikające z analizy poszczególnych punktów audytu będą jeszcze przedmiotem rozważań, nowych wdrożeń, szkoleń, etc.