BadaniaDVB-TMediaPolsat

Trzecia edycja „Love Island” hitem wiosennej ramówki

Prowadzony przez Karolinę Gilon program po raz kolejny cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Widzowie regularnie śledzili losy szukających miłości mieszkańców hiszpańskiej willi. Średnia widownia każdego z odcinków wyniosła niemalże 800 tysięcy. Popularność programu Polsatu wzrosła w dedykowanej aplikacji mobilnej oraz w mediach społecznościowych.

 

Zwycięzcami trzeciej edycji „Love Island. Wyspa Miłości” głosami widzów zostali Caroline Juchniewicz oraz Mateusz Zacharczuk. W finale programu, podobnie jak w poprzednich edycjach, miłość okazała się dla zwycięzców ważniejsza niż pieniądze. W rezultacie nagroda 100 tysięcy złotych została podzielona po połowie na dwoje uczestników.

Średnia widownia każdego z odcinków „Love Island. Wyspa miłości” wyniosła 761 tysięcy widzów. To o 130 tysięcy więcej niż w przypadku drugiego sezonu. Udział w grupie 16-49 wzrósł o ponad 20% względem obu poprzednich serii. Dało to programowi pozycję lidera w grupie komercyjnej! Łącznie ponad 13 milionów widzów poznało szukających miłości Wyspiarzy. Najchętniej oglądanymi odcinkami był odcinek premierowy, wyemitowany 28 lutego 2021 oraz ten nadany 7 marca 2021. Każdy z nich obejrzało blisko milion widzów! Program był dostępny także na platformie IPLA.

Ogromnym zainteresowaniem widzów cieszyły się także media społecznościowe programu. Bogate w najświeższe informacje profile były miejscem komentowania i wymiany zdań bardzo zaangażowanej społeczności. Trzecia edycja show przyciągnęła na Instagramowy profil formatu aż 80 tysięcy nowych obserwujących, co daje obecnie imponujący wynik 265 tysięcy fanów. Na Facebooku program lubi ponad 110 tysięcy użytkowników. Wielbiciele programu śledzą też TikToka – najpopularniejsze wideo zostało wyświetlone aż 1,2 miliona razy. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się live chat’y w mediach społecznościowych. Najwięcej oglądających zgromadził live z Karoliną Gilon i finalistami trzeciej edycji. W szczytowym momencie oglądało go ponad 31 tysięcy osób, a łącznie materiał wyświetlono już 408 tysięcy razy.

„Love Island. Wyspa miłości” to nie tylko program telewizyjny, ale też interaktywny reality show, w którym widzowie za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej i mediów społecznościowych mają dostęp do ekskluzywnych materiałów i treści na temat uczestników programu. Ponadto przez głosowanie realnie wpływają na rozwój wydarzeń w willi. To oni decydowali o dalszych losach szukających miłości Wyspiarzy. Z aplikacji mobilnej korzysta aktywnie ponad 272 tysiące aktywnych użytkowników. To wzrost o 8% w porównaniu do 2. edycji programu. Średni czas, jaki fani programu poświęcali na korzystanie z aplikacji, wzrósł o 17% względem poprzedniej serii. Imponująca jest również liczba użytkowników, którzy wzięli udział w finałowym głosowaniu – oddano ponad 127 tysięcy głosów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *