“Turning Points” – noworoczny magazyn “Wyborczej” i “New York Timesa” w sprzedaży już 27 grudnia
Najważniejsze punkty przełomowe i wydarzenia, które dopiero nami wstrząsną – to właśnie o nich będzie można przeczytać w specjalnym magazynie “Turning Points”, który ukaże się w poniedziałek, 27 grudnia razem z “Wyborczą”. Wydanie powstało we współpracy z redakcją “New York Timesa”. Jak co roku czytelnicy znajdą w nim analizy, prognozy i eseje najważniejszych współczesnych pisarzy, filozofów i wizjonerów, a zdjęciowe podsumowanie odchodzącego roku zapewnią fotoreporterzy “NYT”.
W noworocznym magazynie “Turning Points” będzie można znaleźć artykuły i eseje m.in. Noama Chomsky’iego “Polubmy swoje konflikty”, Isabel Allende “Kawałek po kawałeczku rozmontujemy patriarchat” oraz Dmitrija Głuchowskiego “Jaka będzie Rosja po Putinie”.
O rzeczach, które zdarzyły się po raz pierwszy w 2021 r. i wydarzeniach, które wstrząsną światem w 2022, będzie można przeczytać w tradcyjnej i cyfrowej wersji “Wyborczej”.
Magazyn “Turning Points” dostępny będzie w kioskach oraz punktach sprzedaży prasy 27 grudnia br. razem z poniedziałkowym numerem „Gazety Wyborczej”. Cena wydania wyniesie 7,99 zł.
W wersji cyfrowej treści magazynu dostępne będą na Wyborcza.pl również od poniedziałku.
Poniedziałkowe wydanie “Wyborczej” z magazynem “Turning Points” wspiera kampania promocyjna w telewizji TVN24, radiu i internecie oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.