TVN Media Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku 2023
Według Raportu Specjalnego „Biura Reklamy”, realizowanego przez Kantar na zlecenie Media Marketing Polska, TVN Media po raz kolejny zostało uznane przez reklamodawców za Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku. Spółka jest liderem we wszystkich badanych obszarach. Ocena na poziomie 4,5 to drugi najwyższy wynik, który osiągnięto na przestrzeni 20 lat realizacji badania. Rekordowy wynik z 2020 roku należał również do TVN Media.
W uzasadnieniu werdyktu podkreślono, że „klienci szczególnie cenią sobie transparentną politykę cenową tego brokera, ofertę atrakcyjnych formatów i umiejętności doradcze. TVN Media z powodzeniem wprowadza pionierskie rozwiązania reklamowe. Może też pochwalić się solidnym zyskiem. To argumenty, które skłaniały do przyznania brokerowi – po raz kolejny – tytułu Biura Reklamy Telewizyjnej Roku”.
Ocena na poziomie 4,5 to drugi najwyższy wynik na przestrzeni ostatnich 20 lat realizacji badania. Rekord 4,6 w 2020 roku również należał do TVN Media.
„Ponowne przyznanie tytułu Biura Reklamy Telewizyjnej Roku to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie satysfakcji Klientów z oferowanych możliwości reklamowych. Zadowolenie Partnerów Biznesowych stanowi nadrzędny cel naszej codziennej pracy, stąd przyznana nagroda jest szczególnie wyjątkowa. Ogromnie nas cieszy, że w uzasadnieniu podkreślono wprowadzane przez TVN Media pionierskie rozwiązania reklamowe. Naszym priorytetem jest efektywność i celne reagowanie na dynamiczne zmiany w otoczeniu mediowym. Inicjujemy liczne pionierskie na polskim rynku rozwiązania kontentowe, stawiamy na rozwój produktów, pozwalających na dokładniejsze targetowanie, takich jak Addressable TV, oraz umożliwiających dynamiczny zakup reklam, czyli Ad_Auction” – podkreśla Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.
W tym roku Biuro Reklamy TVN Media zostało liderem we wszystkich badanych obszarach i we wszystkich osiągnęło wynik powyżej średniej dla danej kategorii:
– Oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne: TVN Media = 94% vs średnia w kat. 61%;
– Mają transparentną politykę cenową: TVN Media = 83% vs średnia w kat. 66%;
– Mają transparentną politykę cenową: TVN Media = 83% vs średnia w kat. 66%;
– Potrafi doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania: TVN Media = 82% vs średnia w kat. 60%;
– Działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii: TVN Media = 78% vs średnia w kat. 68%;
– Mam do nich zaufanie, dają mi poczucie bezpieczeństwa: TVN Media = 72% vs średnia w kat. 63%;
– Szybko i wyczerpująco odpowiadają na brief: TVN Media = 69% vs średnia w kat. 66%;
– Profesjonalnie obsługuje kampanie internetowe: TVN Media = 63% vs średnia w kat. 56%.
foto. TVN