MediaTVN Warner Bros. Discovery PolskaZapowiedzi TV

TVN Media & SAR rozpoczynają nową edycję cyklu #opiniejuroraeffie

Już po raz szósty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – partnerem konkursu i gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 110 jurorów konkursu – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. Wyniki ankiety publikowane będą w ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2022, która odbędzie się już 8 listopada.

 

Cykl #opiniejuroraeffie to wyjątkowa inicjatywa – jej siłą jest wspólne poszukiwanie odpowiedzi na trudne, nieoczywiste pytania, które środowisko mediów spotyka na drodze podejmowania decyzji związanych z osiąganiem pożądanych celów dla prowadzonych działań reklamowych. Wypracowane wnioski stanowią unikatową bazę wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.

Najnowszą edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca kierunków rozwoju e-commerce.

„Jesteśmy dumni, że już od 6 lat wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR możemy tworzyć cykl #opiniejuroraeffie. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna stawia przed nami coraz to większe wymagania i jak nigdy wcześniej pobudza do kreowania nowych, innowacyjnych rozwiązań komunikacji marek. Jako TVN Media podejmujemy działania, mające na celu dzielenie się wiedzą, inspiracjami i aktywne wspieranie branży reklamowej w codziennych wyzwaniach. Cieszy nas, że dzięki takim inicjatywom, jak cykl #opiniejuroraeffie możemy wspólnie kształtować obecną rzeczywistość mediów w Polsce”powiedział Andrzej Karasowski, Szef Zespołu Produktu Reklamowego, TVN Media.

„Cykl #opiniejuroraeffie to dla nas wyjątkowo ważna inicjatywa, przybliża nam bowiem zdanie ekspertów branży komunikacji marketingowej na temat aktualnie kluczowych tematów i trendów, a dzięki cykliczności projektu obserwujemy jakie zmiany zachodzą na rynku i jak szybko zmieniają się czynniki wpływające na efektywność kampanii, działań i rozwiązań marketingowych”powiedziała Paulina Goliszewska, Project Manager, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2022. W tegorocznej edycji projektu swoje zdanie wyraziła rekordowa ilość, ponad 110 jurorów. Zagregowane wyniki zostały opatrzone komentarzem przewodniczących poszczególnych grup jurorskich. Wzorem lat ubiegłych, po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów konkursu, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje case study kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl  oraz na stronie awards.effie.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *