BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną

Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w Polsce w maju 2023 roku – wynika z najnowszego badania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się prawie 3 tysiące razy. W rankingu ogólnym stacja informacyjna TVN24 była na drugim miejscu za RMF FM.

 

Instytut Monitorowania Mediów w środę opublikował wyniki cyklicznego raportu “Najbardziej opiniotwórcze media maja 2023”. Czytamy w nim, że stacja informacyjna TVN24 w ogólnym zestawieniu opiniotwórczych mediów awansowała aż sześć oczek, na drugie miejsce.

“Skok cytowań stacja zaliczyła pod koniec miesiąca po publikacji głośnego reportażu Łukasza Frątczaka ‘Gra pozorów’ ujawniającego kulisy fuzji Orlenu z Lotosem” wskazano.

Z badania wynika, że TVN24 z wynikiem blisko 3 tys. (2977) cytowań w maju br. utrzymuje pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w kraju. Dla porównania w kwietniu były to 1432 cytowania.

Na drugim miejscu zestawienia znalazł się Polsat News z wynikiem ponad 2,2 tys. wzmianek, a podium zamyka TVP Info, które uzyskało wynik prawie 1,7 tys. powołań w innych mediach.

Tuż za podium, bo na czwartej pozycji, znalazła się stacja TVN, cytowana 820 razy.

 

 

W rankingu ogólnym stacja informacyjna TVN24 była na drugim miejscu. Liderem była stacja RMF FM – nieco ponad 3 tys. wzmianek. Na podium znalazła się też “Rzeczpospolita” – 2756 wzmianek. Pierwszą piątkę uzupełniły “Gazeta Wyborcza” oraz onet.pl.

 

 

Koncern medialny Warner Bros. Discovery, po awansie o dwie pozycje, znalazł się na czwartej pozycji wśród najbardziej opiniotwórczych wydawnictw w Polsce.

O badaniu

Instytut Monitorowania Mediów wyjaśnił, że analizę częstotliwości 43 609 cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

 

Źródło: TVN24 Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *