BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 i TVN24 BIS – Atrakcyjne wyniki pierwszego półrocza

TVN24 utrzymuje silną pozycję wśród kanałów informacyjnych, od stycznia stacja odnotowała SHR na poziomie 2,38% w komercyjnej grupie widzów (All 16-49), zachowując tym samym pozycję lidera i poprawiając swój wynik rok do roku o 4%. W grupie widzów All 4+ udział stacji wyniósł 4,26%, co daje 18% wzrost względem 2016 roku. Kanał może pochwalić się również wysokimi wynikami średniej oglądalności minutowej, która wyniosła ponad 280 tys. widzów All 4+ we wspomnianym okresie.

 

 

 

Druga ze stacji informacyjnych – TVN24 BiS, w pierwszym półroczu, zanotowała wysokie wyniki w grupie Top Management SHR= 0,92% (wzrost rok do roku o 39%), a w grupie męskiej, 25-59 Top Management antena osiągnęła udział na wysokim poziomie – 1,33% SHR. Swoimi osiągnięciami wyprzedziła TVP3, TV Republikę, Superstację i zbliżyła się wynikiem do Polsat News.

Przyglądając się dokładnie osiągnięciom kanałów informacyjnych GTVN, warto zauważyć, że bardzo korzystnie wypadł drugi kwartał. Zarówno TVN24 jak i TVN24 BiS mogą pochwalić się wysokimi wynikami oglądalności. Od kwietnia TVN24 osiągnęła udział o wysokości 2,45% SHRczym poprawiła swój wynik rok do roku o 6% w komercyjnej grupie widzów, a w grupie All 4+ odnotowała 19% wzrost.

W tym samym okresie, główny konkurent anteny – TVP Info uzyskał SHR= 1,17% (All 16-49) odnotowując spadek o 3% względem 2016 roku. Średnia minutowa oglądalność TVN24 wyniosła prawie 57 tys. widzów (All 16-49), gdy w tym samym czasie TVP Info przyciągnęło przed ekrany o ponad połowę mniej odbiorców (27 tys.). Równie dobrze radzi sobie TVN24 BiS, które od początku kwietnia odnotowało wzrost poziomu udziałów, względem ubiegłego roku, o27% w docelowej grupie widzów – All 25-59 Top Management, uzyskując SHR= 0,84%. Z roku na roku antena przyciąga coraz więcej widzów – średnia oglądalność kanału wzrosła aż o 40% (All 25-59 Top Management)!

TVN24 może pochwalić się również bardzo wysokimi udziałami w czerwcu – antena swoimi wynikami czterokrotnie wyprzedziła kanał wchodzący w skład kanałów BIG4 – TVP2. 20 czerwca różnica pomiędzy wysokością SHR TVN24 (5,77% SHR) a TVP2 (5,30% SHR) osiągnęła aż 8%!

Dane: NAM, SHR%, AMR; A4+, A16-49, A Top Management, A25-59 Top Management, M25-59 Top Management, 01-21.06.2017, 01.01-20.06.2016 vs. 01.01-20.06.2017, 01.04-20.06.2017 vs. 01.04-20.06.2017.   

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *