BadaniaMediaTVP

TVP Info liderem weekendu, wielomilionowa widownia koncertu “Solidarni z Ukrainą”

W niedzielę, 27 lutego 3 mln widzów wg MOR* i 2,9 mln widzów według NAM** w momencie najwyższej oglądalności łącznie w TVP1 i TVP Polonia oglądało koncert Telewizji Polskiej i Caritas Polska, zorganizowany w geście sprzeciwu wobec zbrodniczej napaści Rosji na Ukrainę. Podczas koncertu „Solidarni z Ukrainą” Caritas Polska prowadził zbiórkę pieniędzy na ubrania i żywność dla ukraińskich ofiar. Liderem minionego weekendu było TVP INFO, które na bieżąco relacjonuje wydarzenia z objętego konfliktem zbrojnym terytorium Ukrainy. Aktualne i rzetelne informacje dostępne są także w TVP World – anglojęzycznym kanale TVP.

 

W weekend liderem wśród wszystkich anten telewizyjnych według NAM zostało TVP INFO, uzyskując najwyższe dzienne udziały: 9,5% w piątek, 11,2% w sobotę oraz 10,2% w niedzielę. Sobotnie udziały kanału informacyjnego Telewizji Polskiej były najwyższe od wejścia TVP INFO na rynek, czyli od października 2007 roku.

Najliczniejszą widownię w TVP INFO zgromadziło piątkowe, specjalne wydanie „Teleexpressu”, serwis poświęcony rosyjskiej inwazji na Ukrainę, 25 lutego obejrzało 1,6 mln widzów przy udziałach 12,3%.

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu znalazło się wydanie „Wiadomości”, które w niedzielę, 27 lutego w TVP1 według NAM zobaczyło średnio 3 mln widzów, przy udziałach 19,3%. Był to najwyższy wynik programu w tym roku.

Koncert „Solidarni z Ukrainą” oglądało średnio w TVP1 i TVP Polonia według MOR 2,4 mln osób, a według NAM 2,2 mln widzów (udziały 15,3%). Koncert był retransmitowany także w TVP Kobieta.

Zainteresowaniem widzów cieszył się także premierowy odcinek nowej edycji „The Voice Kids”, który w sobotę, 26 lutego obejrzało średnio 2 mln widzów (dane MOR) oraz 1,8 mln widzów (dane NAM), udziały kształtowały się na poziomie 14,5%.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *