TVP Sport liderem rynku wśród kanałów sportowych
We wtorek, 27 lipca 1,4 mln widzów (MOR*) oraz 860 tys. widzów (NAM) obejrzało w momencie największej oglądalności mecz eliminacji Ligi Mistrzów Flora Tallin – Legia Warszawa w TVP Sport. Kanał sportowy TVP z dziennymi udziałami na poziomie 3,4% (NAM) zakwalifikował się do TOP10 najliczniej oglądanych stacji dnia. Od początku lipca 2021 średnie udziały anteny kształtują się na poziomie 1,88% w 4+ i są najwyższe wśród kanałów sportowych. Również w pozostałych grupach wiekowych TVP Sport jest liderem rynku.
Według NAM we wtorek, 27 lipca aż 9 na 10 najliczniej oglądanych programów kanałów sportowych należało do TVP Sport. Największą widownię zgromadził mecz eliminacyjny do Ligi Mistrzów Flora Tallin – Legia Warszawa, który obejrzało średnio 1,1 mln widzów (MOR) oraz ponad 600 tys. (NAM). TVP Sport od początku roku odnotowuje rosnący trend udziałów we wszystkich grupach wiekowych. Dynamika wzrostu kanału od stycznia 2021 wynosi aż 81,5% w 4+ oraz 89,9% w 16-59 i 100% wśród widowni komercyjnej, w której kanał podwoił udziały do poziomu 1,1%.
Tak silny wzrost zagwarantował antenie pozycję lidera wśród kanałów sportowych we wszystkich grupach wiekowych. Antena uzyskuje najwyższe miesięczne udziały w rynku od lutego 2021 w grupach 4+ oraz 16-59, natomiast w grupie komercyjnej jest liderem od stycznia 2021. W lipcu udziały kanału kształtują się na poziomie 1,88% w 4+, 1,95% w grupie 16-59 oraz 1,9% w grupie 16-49 i są najwyższe w rynku kanałów sportowych.