TVP wraz z partnerami pomoże ponad pięciu tysiącom dzieci!
Ponad 60 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 26. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2018 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 070 000 złotych.
Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej i logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych(dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG – Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych – w sumie z dofinansowania skorzysta ponad 5 000 dzieci. W tym roku partnerami akcji były firmy: Coca-Cola Services S.A., Energa S.A., Lotte Wedel Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., PGE Polska Grupa Energetyczna S.A, Polska Spółka Gazownictwa Sp z o.o., Polski Koncern Naftowy Orlen S.A., Santander Bank Polska S.A, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Więcej informacji na http://www.reklamadzieciom.tvp.pl/