Twardoch, Makłowicz i świąteczne promocje – “Wyborcza” na Wielkanoc
Już w piątek i w sobotę, 7 i 8 kwietnia 2023 r. ukażą się specjalne wydania “Gazety Wyborczej” na Wielkanoc. Czytelniczki i czytelnicy znajdą w nich m.in. poradnik ekonomiczny na temat zakupów świątecznych, wywiady z Robertem Makłowiczem, Ewa Skibińską i ks. Alfredem Wierzbickim, a także opisy filmów i seriali, które warto obejrzeć w wolne dni. Oprócz tego do “Wyborczej” dołączony będzie przejmujący, 8-stronicowy reportaż Szczepana Twardocha z Donbasu. Wszystkie materiały pojawią się również na Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl, a dodatkowo w sekcji “Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie” dostępny będzie poradnik, jak przeżyć święta bez stresu.
W piątek, 7 kwietnia redakcja “Wyborczej” przedstawi m.in. poradnik ekonomiczny poświęcony zakupom świątecznym. Będzie się można z niego dowiedzieć, jak sklepy manipulują cenami, dlaczego promocje są coraz bardziej skomplikowane oraz jakie sztuczki stosują sprzedawcy i jak się przed nimi uchronić.
Tego dnia ukaże się też specjalne wydanie “Wyborcza TV” liczące aż 48 stron. Redakcja poleci w nim filmy i seriale, które warto zobaczyć w czasie świąt.
Z kolei w sobotę, 8 kwietnia do rąk czytelniczek i czytelników trafi wielkanocny numer “Wolnej Soboty”. Znajdą się w nim m.in. rozmowa Krystyny Romanowskiej z Robertem Makłowiczem, tekst Macieja Czarneckiego o powrocie wilków oraz wywiad Doroty Wodeckiej z księdzem Alfredem Wierzbickim o świętych – w tym tych nieznanych, dziwacznych i nieoczywistych. W formie specjalnego dodatku wydany zostanie nowy reportaż Szczepana Twardocha “Donbas”, przygotowany specjalnie dla “Wyborczej” – to 8 kolumn tekstu wybitnego pisarza prosto z frontu.
Częścią sobotniego wydania dziennika będą też magazyny: “Wysokie Obcasy” z rozmową Zuzanny Buhłaki z aktorką Ewą Skibińską oraz “Ale Historia”, gdzie przeczytać można o tym, daczego Jan Długosz nie lubił Jagiellonów.
“Wyborcza” będzie dostępna w kioskach oraz innych punktach sprzedaży prasy w cenie 8,99 zł w najbliższy piątek i 11,99 zł w sobotę.
Wydania wielkanocne wspiera autopromocja, a także kampania radiowa i internetowa. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu “Gazety Wyborczej”.