Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Ubezpieczenia przechodzą do Play

12 grudnia 2017 roku startuje mobilny market ubezpieczeniowy czyli Play Ubezpieczenia. To finał blisko 2 letniego projektu, który w swojej mobilnej odsłonie pozwala klientom, w czasie krótszym niż minuta, nabyć „szyte na miarę” ubezpieczenie m.in: dla ukochanego pupila, od kradzieży torebki czy roweru  z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Na start w aplikacji Play Ubezpieczenia możliwy będzie zakupu 31 unikalnych produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach) dostarczanych przez największe Towarzystwa Ubezpieczeń działające w Polsce.
 

 
Posiadacze smartfonów mogą już pobierać aplikację ze sklepów Google Play. Na czas startu projektu, nowa aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich korzystających z urządzenia z systemem Android, natomiast wersja na iOS, zostanie udostępniona jeszcze w tym roku. Po instalacji aplikacji, klient dostaje do dyspozycji rozbudowany, ale jednocześnie przejrzysty i prosty w nawigacji market ubezpieczeniowy Play. Wszystkie znajdujące się w aplikacji produkty, opisane zostały w sposób możliwie najprostszy
i maksymalnie przyjazny konsumentowi – w kilku punktach, bez zapisów drobnym drukiem, paragrafów i tzw. gwiazdek, na ekranie telefonu, klient może poznać cały zakres każdego produktu.
– Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie. mówi Bartosz Dobrzyński, CMO, członek Zarządu Play
Całość zbudowana jest w modelu 6 kategorii – odpowiadających najważniejszym potrzebom konsumenckim takim jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. To w nich klienci Play znajdą 31 unikalnych produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach zakresowo-cenowych), związanych z konkretnymi zdarzeniami z życia. Zbudowane są na prostych, czytelnych warunkach i w atrakcyjnej cenie. Dla klientów Play Ubezpieczenia przygotowane zostały m.in.: produkty, takie jak Fitness assistance (opłata 1,99 zł mc) czyli coś dla każdego, kto uczęszcza na zajęcia fitness. W przypadku wypadku w trakcie treningu ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty udzielonej pomocy. Bezpieczna torebka (opłata 0,99 zł mc) czyli ubezpieczenie damskiej torebki wraz z jej zawartością – czyli zwrot wartości m.in. torebki, pieniędzy, urządzeń elektronicznych oraz kosztów wyrobienia nowych dokumentów. Assistance rowerowy (opłata 3,99 zł mc) czyli pomoc, jeśli posiadacz ulegnie wypadkowi rowerowemu.
Ceny oferowanych produktów zaczynają się od już 0,99 złotych miesięcznie, natomiast zdecydowana ich większość nie przekracza 10 złotych. Wszystkie ubezpieczenia oferowane w markecie Play Ubezpieczenia, dostępne są ponadto w dwóch wariatach zakresowo-cenowych. Wersja Standard oferująca pełen zakres świadczeń w niższej cenie oraz wersja Premium, w której Klient za wyższą opłatą, otrzymuje dodatkowe korzyści np. zwiększoną sumę ubezpieczenia lub dodatkowy zakres.
Dzięki aplikacji klient w każdej chwili może sprawdzić wszystkie szczegóły dot. wykupionej polisy a w przypadku konieczności zgłoszenia szkody, szybko skontaktować się z ubezpieczycielem. Aplikacja poinformuje również o zbliżającym się końcu ochrony ubezpieczeniowej. Opłata za ubezpieczenie automatycznie dopisywana jest do rachunku za usługi telekomunikacyjne i płatna zgodnie z terminem okresu rozliczeniowego wykupionego abonamentu. Na start usługa jest dedykowana dla nowych i obecnych indywidulanych klientów abonamentowych/postpaid Play.
1 z 3 ubezpieczeń od Play przez 12 miesięcy bez opłat
Ponadto na start projektu Play Ubezpieczenia została przygotowana dodatkowa sekcja Ubezpieczenia od Play, w której Play proponuje swoim klientom niespotykaną dotychczas na runku ubezpieczeń innowację w postaci pakietu Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.
W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru:
• Naprawy Domowe – pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku awarii,
• Wsparcie Prawne – dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym
i zawodowym ubezpieczonego,
• Gryzący problem – czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza.
– Zależy nam tym żeby każdy klient Play miał okazję samemu sprawdzić, jak działa nasza aplikacja i czy oferowane produkty mogą mu się przydać lub spodobać. Nie ma na to lepszego sposobu, niż własne doświadczenie. Dlatego też przygotowaliśmy ofertę Freemium – Ubezpieczenia od Play, która po dokonaniu wyboru 1 z 3 proponowanych produktów, pozwala korzystać z niego przez 12 miesięcy całkowicie za darmo.dodaje Bartosz Dobrzyński
Unikalne produkty od wiarygodnych partnerów
Produkty ubezpieczeniowe dostępne w markecie ubezpieczeniowym zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Play Ubezpieczenia i dostarczane będą przez największe działające w Polsce Towarzystwa Ubezpieczeń jak: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *