BadaniaMedia

Udany start jesiennej ramówki TVP

W piątek, 17 września, w sobotę, 18 września i w niedzielę, 19 września, według *NAM, liderem wśród wszystkich anten telewizyjnych była TVP1 z udziałami na poziomie odpowiednio 9,7%, 12,2% oraz 10,1%. W TOP 4 najliczniej oglądanych programów weekendu znalazły się propozycje TVP1. Program „Rolnik szuka żony”, serial „Wojenne dziewczyny”, talent show „The Voice of Poland” i „You can dance. Nowa generacja” oraz mecze w Siatkówce Mężczyzn – to tylko niektóre propozycje bogatej oferty jesiennej Telewizji Polskiej, które pokonały konkurencję.

 

Najchętniej oglądaną pozycją weekendu był rozegrany w sobotę, 18 września mecz Polska- Słowenia, który w momencie najwyższej oglądalności zgromadził w TVP1 według NAM aż 4,7mln widzów. Średnio rozgrywkę oglądało 3,4 mln osób (udziały 28,3%). Była to największa widownia w trakcie aktualnie rozgrywanych Mistrzostw Europy w Siatkówce Mężczyzn.

Świetny start odnotował pierwszy odcinek ósmego sezonu programu TVP1 „Rolnik szuka żony”, którego średnia widownia wyniosła 2,9 mln widzów według NAM, w piku program oglądało 3,2 mln osób, udziały wyniosły 21,6%.

Kolejny mecz Mistrzostw Europy w Siatkówce Mężczyzn, Polska-Serbia, rozegrany w niedzielę, 19 września zobaczyło średnio 2,6 mln widzów przy udziałach 20,9%. W momencie najwyższej oglądalności widownia spotkania wyniosła 3,6 mln osób (dane NAM).

W niedzielę, 19 września główne wydanie „Wiadomości” było najliczniej oglądanym programem informacyjnym, który obejrzało 2,4 mln osób (NAM), co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 16,9%. Jest to najwyższa widownia programu od czerwca 2020 r.

Premierowy odcinek czwartej serii serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny” według **MOR w niedzielny wieczór zobaczyło średnio 2,1 mln widzów, a według NAM 1,7 mln osób, udziały wyniosły 11,8%.

Wyemitowane w sobotę, 18 września w TVP2 „Przesłuchania w ciemno” do 12. edycji programu „The Voice of Poland” oglądało w piku aż 2,9 mln widzów (MOR) oraz 2 mln osób (NAM), średnio program oglądało 2,1 mln osób według MOR i 1,4 mln widzów według NAM, przy udziałach na poziomie 10,7%.

Drugim odcinkiem nowego talent show Dwójki „You can dance. Nowa generacja” w piątkowy wieczór wybrało według MOR w momencie najwyższej oglądalności 1,5 mln widzów, średnio show oglądało 1,2 mln widzów. Według NAM program zobaczyło średnio 827 tys. osób, co pozwoliło uzyskać udziały na poziomie 6,6%.

*NAM – Nielsen Audience Measurement
** MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *