Udany start TVP Kobieta
W poniedziałek, 8 marca wystartował nowy kanał TVP Kobieta. W grupie 4+ wg NAM* uzyskał udziały na poziomie 0,14%. Natomiast w grupie 16-59 udziały anteny wyniosły 0,1%. Wśród osób, które mają dostęp tylko do Naziemnej Telewizji Cyfrowej, udziały kanału wyniosły 0,38%. Najliczniejszą widownię zgromadził serial „Velvet”, który w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 86 tys. przy udziałach na poziomie 0,59%.
W pierwszym dniu emisji widzowie również licznie obejrzeli film z Juliette Binoche w roli głównej „Wypisz wymaluj miłość”, emitowane po TVP2 „Pytanie na Śniadanie” i program „Kwiaty na warsztat”. W poniedziałkowej ramówce znalazły się również: „Niedziela z… Agnieszką Osiecką”, dokument „Zdolne bestie te Kossaki” i program „Świat mody”.
W środę, 10 marca TVP Kobieta zaprosi na program dietetyczki Agnieszki Mielczarek „Pięknie przyprawiona”, na dwa kolejne odcinki „Velvetu”, a w wieczornym paśmie filmowym, które w TVP Kobieta jest codziennie o godzinie 21:30 film „Tylko Ciebie chcę”. W tym paśmie filmowym w najbliższych dniach widzowie zobaczą w czwartek „Amy. Amy Winehouse”, a w piątek „Pozycję obowiązkową”.
Serwis internetowy TVP Kobieta dostępny jest pod adresem kobieta.tvp.pl. Intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowocześniejszymi trendami, w kolorystyce nawiązującej do oprawy anteny. Stanowi uzupełnienie oferty kanału. Użytkownicy Internetu znajdą w nim mnóstwo interesujących treści, zarówno o programach emitowanych na antenie, jak również ciekawostek ze świata gwiazd oraz praktycznych porad. Publikacje o tematyce lifestyle’owej wzbogacone są zdjęciami oraz materiałami video.
*NAM – Nielsen Audience Measurement
Te dane publikuje z dużym wyprzedzeniem Jacek Kurski na TT, myślę a nawet uważam że sam pisze i zawyża słupki TVP. No ale co można oczekiwać po telewizji TVPiS???