BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Udany trzeci kwartał TVN 24 i TVN 24 BIS

TVN24 zamknął trzeci kwartał wynikiem udziałów w oglądalności na poziomie 4,7% SHR w grupie all 4+ i tym samym utrzymuje stabilną pozycję lidera w kategorii stacji informacyjnych. W grupie komercyjnej, w tym samym okresie, stacja odnotowała wynik na poziomie 2,8% SHR i poprawiła swój wynik do analogicznego okresu 2016 o 15%.

 

 

 

 

 

Warto również podkreślić, że TVN24 to stacja, która najbardziej angażuje widzów, spośród wszystkich stacji o profilu informacyjnym – średni czas oglądania ATS wynosi 86 minut w grupie all 4+ i 59 minut w grupie komercyjnej.

Wyniki stacji newsowych Grupy TVN w sezonie jesiennym są satysfakcjonujące. TVN24 odnotowuje wzrost udziałów w grupie ogólnej i stabilne wyniki w grupie komercyjnej – wśród widzów popularne są zwłaszcza „Fakty po Faktach” SHR% 5,3%, „Kropka nad i” SHR% 4,1%, „Piaskiem po oczach” SHR% 3,7% Poranek „Wstajesz i wiesz” (dni powszednie) – 16-49 SHR=7,2% i niedzielna „Kawa na ławę” – 16-49 SHR=4,2% w grupie ogólnej.

Jesień  to również dobry czas dla TVN24BiS. Kanał może cieszyć się stabilnymi wynikami w udziale w oglądalności w grupie komercyjnej SHR% na poziomie 0,29%, a w upmarketowej grupie top management SHR% 0,8. (dane za 01.09 – 19.10.2017).

Źródło: NAM, SHR%

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *