UPC wprowadza Happy Home (wideo)
Z początkiem września UPC Polska rusza z nową kampanią marketingową Happy Home, która odzwierciedla inwestycje firmy w rozwijanie najnowocześniejszych technologii, zapewniających klientom najlepsze doświadczenia w dostępie do internetu i cyfrowej rozrywki. Pierwszym etapem kampanii pod hasłem „Radość z każdej chwili” jest start oferty internetu do 500 Mb/s i najszybszego łącza Wi-Fi w całym domu, jak również szerokiej gamy kanałów telewizyjnych, filmów i seriali HD oraz sportowych emocji, które dostępne są na wielu urządzeniach. Pakiety zawierające dostęp do internetu i rozrywki zostały wprowadzone do oferty UPC 28 sierpnia.
Dążymy do ciągłego podnoszenia satysfakcji naszych klientów, inwestując w innowacje i rozwój oferty. Na początku roku udostępniliśmy przełomową usługę Replay TV na dekoderach Horizon, następnie podnieśliśmy do 60 Mb/s prędkość internetu dla klientów, którzy dotychczas korzystali z niższych przepustowości – mówi Frans-Willem de Kloet, Prezes UPC Polska. Nigdy nie byłoby to możliwe bez naszych długoterminowych inwestycji w rozwój nowoczesnej sieci światłowodowej. Naszym celem jest zaoferować lepszą jakość rozrywki i ułatwić kontakty z bliskimi zgodnie z nowym hasłem marketingowym ‘Radość z każdej chwili’.
„Radość z każdej chwili” to efekt szeroko zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych przez Liberty Global, spółkę-matkę UPC. Pokazują one, jak zmienia się dziś styl życia, definicja rodziny i wspólnego spędzania czasu. Wyzwaniem jest zaspokojenie potrzeb klienta w nowoczesnym świecie. Chociaż dostęp do internetu jest dla niego ważny, bo pozwala korzystać z treści i je tworzyć zawsze i wszędzie, to jednak coraz częściej ceni chwile kontaktu z bliskimi. Bardziej efektywna obsługa klienta, skupienie na jego potrzebach oraz najnowocześniejsza sieć i superszybkie Wi-Fi w każdym zakamarku domu są kluczem do spełnienia oczekiwań klientów – i to właśnie znajduje się w centrum oferty Happy Home od UPC.
Zgodnie z obietnicą Happy Home, nowe superpakiety zostały stworzone, by wyprzedzić oczekiwania klientów: są dostępne z internetem o szybkości do 120 Mb/s, do 250 Mb/s i do 500 Mb/s, najciekawszymi kanałami telewizyjnymi, telewizją mobilną Horizon Go i innymi funkcjami. Wszystkie warianty oferowane są z miesięcznym, bezpłatnym dostępem do Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który pozwala chronić jednocześnie trzy urządzenia użytkownika podłączone do internetu.
Cena superpakietu z internetem 250 Mb/s i 106 kanałami TV zaczyna się od 49 zł miesięcznie w trzymiesięcznej promocji, po upływie tego czasu klienci zapłacą za ten wariant 109 zł/miesiąc. Superpakiet z internetem do 120 Mb/s i 106 kanałami TV kosztuje 89 zł/miesiąc, a z internetem do 500 Mb/s i 151 kanałami TV oraz nagrywarką kosztuje teraz 139 zł miesięcznie.