MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Uwaga!” ponownie doceniona na arenie międzynarodowej!

Program interwencyjny „Uwaga!” ma kolejny powód do świętowania. Tym razem znalazł się w gronie finalistów konkursu Shorty Social Good Awards w kategorii „Best Use Of Hashtag”. Tegorocznych zwycięzców plebiscytu poznamy już 14 listopada!

 

 

 

 

 

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ma kolejną szansę na międzynarodowe wyróżnienie. Ostatnio trafił do ścisłej czołówki finalistów konkursu Shorty Social Good Awards. Kapituła wyróżniła „Uwagę!” za projekt #tematdlauwagi, który został nominowany w kategorii „Best Use Of Hashtags”. Doceniono twórców programu i projektu za innowacyjność, dużą empatię oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom społeczności lokalnych poprzez pozyskiwanie od nich tematów wartych uwagi całego kraju.

Projekt wystartował w połowie 2015 r. W ramach akcji widzowie publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Pozwala to redakcji programu szybko i na bieżąco monitorować sieć, i reagować na pojawiające się zgłoszenia. Dodatkowo w ubiegłym roku na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, a także artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu. Zespół „Uwagi!” jest jedyną redakcją w Polsce, która wykorzystuje tak unikalny i nowatorski sposób komunikowania się z widzami.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 40 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie!

 

Fot.: Materiały prasowe

Nowojorski Social Good Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, którego kapituła co roku wybiera najlepsze inicjatywy i projekty organizowane z użyciem mediów społecznościowych. Marki, agencje i organizacje non-profit doceniane są za inicjatywy społeczne oraz akcje, których celem jest poprawa zrównoważonego rozwoju, promocja różnorodności, wspieranie partnerstw biznesowych o globalnym zasięgu oraz zaangażowanie społeczności lokalnych. Tegorocznych finalistów wybrało jury składające się z członków Real Time Academy of Short Form Arts & Sciences. Nazwiska zwycięzców 4. edycji plebiscytu poznamy już 14 listopada!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *