Vectra z nową kampanią reklamową i ofertą! (wideo)
„Mówisz, Masz” to hasło nowej kampanii Vectry skierowanej do osób, które oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań na co dzień. Nową ofertę wyróżnia możliwość zakupu usług komunikacyjnych z ich realizacją na kolejny dzień.
W dzisiejszym świecie klienci oczekują szybkiej reakcji i produktów dostarczanych natychmiast. Oczekiwanie kilku czy nawet kilkunastu dni na podłączenie usług telekomunikacyjnych może być postrzegane jako niekomfortowe. Nowa oferta Vectry idealnie wpisuje się w aktualne wymagania rynkowe, gwarantując szybką odpowiedź na potrzeby klientów oraz podkreślając pozycję firmy jako lidera w dostarczaniu nowoczesnych i efektywnych rozwiązań telekomunikacyjnych.
foto. Vectra
Vectra oferuje podłączenie Internetu i telewizji już na następny dzień od zamówienia, a w wypadku niemożności realizacji usługi w wyznaczonym terminie, klient otrzyma od operatora miesiąc abonamentu gratis. Oferta dotyczy nowych klientów i tych obecnych, którzy zawierają umowy na nowe usługi z okresem zobowiązania. Obejmuje wszystkie dostępne pakiety Internetu i telewizji, m.in.: Internet światłowodowy o prędkości 450 Mb/s za 59,99 zł/mies., pakiet łączony Internet 450 Mb/s z 85 kanałami telewizyjnymi za 74,99 zł/mies. oraz pakiety z superszybkim Internetem 1,2 Gb/s., w tym nowość — Internet 1,2 Gb/s w zestawie ze 183 kanałami telewizyjnymi i pakietem Eleven Sports za 119,99 zł/mies. We wszystkich wypadkach obowiązuje opłata za wypożyczenie modemu w wysokości 4,99 zł/miesięcznie.
Przy tworzeniu kampanii Dział Marketingu Vectry współpracował z agencją kreatywną Endless. Twórcą postaci jest studio Platige Image. Natomiast za zakup mediów odpowiadają agencja Kinesso oraz dom mediowy Starcom. Za strategię odpowiedzialna jest agencja Think Eco.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.vectra.pl.