ViacomCBS, Nickelodeon: Pora na kreatywność! Rusza konkurs „Zabierz SpongeBoba na wakacje”
Wakacyjne wyjazdy młodych widzów Nickelodeon wcale nie muszą oznaczać rozstania z bohaterami ulubionych kreskówek. Jedna z najpopularniejszych postaci będzie mogła towarzyszyć im w każdym zakątku świata! Już 2 sierpnia na instagramowym profilu Nickelodeon Polska rozpocznie się konkurs „Zabierz SpongeBoba na wakacje”. Akcja ma zapewnić dzieciom kreatywną i rozwijającą rozrywkę, wykorzystując w tym celu smartfony i media społecznościowe.
„Zabierz SpongeBoba na wakacje” to nowa aktywność stworzona przez Nickelodeon Polska w ramach podejmowanych przez stację działań digitalowych. Akcja przyjmie formę konkursu polegającego na zrobieniu zdjęcia lub nagrania wideo w miejscu wakacyjnego wypoczynku. Stworzony przez stację specjalny efekt AR z wizerunkiem SpongeBoba sprawi, że młodzi fani kultowej kreskówki będą mogli przeżywać wszystkie wakacyjne przygody razem z przesympatyczną morską gąbką.
Do wzięcia udziału w zabawie zachęcają atrakcyjne nagrody rzeczowe: na zwycięzców czekają koszulki, zegarki, aparaty Instax, a nawet Iphone 12.
Aby o nie powalczyć, wystarczy:
– odwiedzić profil Nickelodeon Polska na Instagramie i skorzystać z dedykowanej nakładki,
– dodać przygotowany materiał na własną relację,
– pobrać go na swoje urządzenie i wgrać na specjalnie przygotowaną stronę internetową.
Po weryfikacji nagranie lub zdjęcie trafi do galerii zgłoszeń i będzie brało udział w walce o wygraną. Z najciekawszych propozycji dodatkowo zostanie stworzony spot-kolaż, który Nickelodeon wyemituje na swojej antenie.
Sponsorem nagród jest stacja Nickelodeon oraz firma APART – dystrybutor zegarków AM:PM i partner akcji „Zabierz SpongeBoba na wakacje”.
SpongeBob Kanciastoporty to bohater kreskówki o takim samym tytule oraz jedna z najbardziej kultowych i najchętniej oglądanych postaci związanych ze stacją Nickelodeon. Akcja większości odcinków ma miejsce w podwodnym mieście Bikini Dolne. Serial przedstawia przygody energicznej i pozytywnie nastawionej do świata gąbki morskiej, a także jej przyjaciół.
W ostatni weekend sierpnia z okazji zakończenia akcji „Zabierz Spongeboba na wakacje” na widzów czeka 9-odcinkowy maraton kreskówki emitowany od 11:40 do 14:10
Akcji towarzyszy kampania promocyjna, której kreację stworzył wewnętrzny dział Digital i On Air ViacomCBS. Partnerem akcji jest firma APART – dystrybutor zegarków AM:PM. Kampania objęła kanały własne Viacom CBS oraz kampanię display w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook).
Link do strony konkursowej: www.nick.com.pl/wakacjespongeboba
Lubie