Viaplay została pierwszą platformą partnerską serwisu hayu w Polsce oraz krajach bałtyckich
Nordic Entertainment Group (NENT Group) oraz NBCUniversal podpisały wieloletnią umowę, na mocy której Viaplay będzie pierwszą platformą partnerską serwisu hayu w Polsce, Estonii, Łotwie oraz Litwie. Dzięki rozpoczętej współpracy najpopularniejsze na świecie programy typu reality show będą dostępne dla widzów we wszystkich czterech krajach od jesieni 2021 roku jako część subskrypcji serwisu Viaplay.
– Viaplay została pierwszą platformą partnerską serwisu hayu w Polsce, Estonii, Łotwie oraz Litwie
– Serwis hayu obejmuje najlepsze programy typu reality show w kategorii ‘non-scripted’ (bez scenariusza) poświęcone m.in. życiu celebrytów, tematyce lifestyle, wystroju wnętrz, randkowania, gotowania, mody oraz prawdziwych zbrodni
– Światowe hity, takie jak ‘Z kamerą u Kardashianów’, ‘Żony Beverly Hills’ czy ‘Pod pokładem’ będą dostępne na platformie Viaplay
Porozumienie obejmuje zarówno najnowsze sezony, jak i wszystkie wyemitowane dotychczas odcinki międzynarodowych produkcji typu reality show, takich jak ‘Z kamerą u Kardashianów’, ‘Pod pokładem’, ‘Transakcje za milion dolarów’ i ‘Żony Beverly Hills’. Hayu oferuje szeroką gamę programów w kategorii ‘bez scenariusza’, które są poświęcone m.in. życiu celebrytów, tematyce lifestyle, wystroju wnętrz, randkowania, gotowania, mody czy prawdziwych zbrodni.
Już w pierwszym roku współpracy, w specjalnej strefie hayu na platformie Viaplay, dostępnych będzie ponad 1000 odcinków różnorodnych programów. Większość nowych produkcji hayu będzie miała swoją premierę na platformie Viaplay w tym samym dniu, co w Stanach Zjednoczonych.
Filippa Wallestam, NENT Group Chief Content Officer: ‘Formaty reality show dostarczają emocji oraz dramaturgii, dzięki czemu mają wielu wiernych fanów i konkurują z podobnymi treściami dostępnymi w tej samej kategorii. Znane na całym świecie programy hayu, takie jak ‘Z kamerą u Kardashianów’ i ‘Żony Beverly Hills’ z pewnością zostaną entuzjastycznie przyjęte przez publiczność na naszych czterech nowych rynkach, gdzie jedyna w swoim rodzaju oferta Viaplay, łącząca produkcje Viaplay Originals, międzynarodowe filmy i seriale, treści dla dzieci oraz sport na żywo, już teraz kształtuje nową, ekscytującą rzeczywistość na rynku streamingu’’.
Hendrik McDermott, Managing Director, Direct To Consumer – Global, hayu: “Europa pozostaje kluczowym obszarem w strategii dalszego rozwoju hayu, a ekscytujące partnerstwo z NENT Group – naszym pierwszym partnerem posiadającym platformę w Polsce, Estonii, Łotwie oraz Litwie – sprawi, że subskrybenci Viaplay będą mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do szerokiej oferty hayu, obejmującej najlepsze amerykańskie programy typu reality, w dodatku bez reklam”.
Platforma Viaplay została uruchomiona w Polsce w sierpniu, natomiast w Estonii, Łotwie oraz Litwie, w marcu 2021 roku. We wszystkich czterech krajach serwis oferuje unikalne połączenie własnych produkcji Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci oraz transmisji na żywo z najważniejszych wydarzeń sportowych.
Jeśli to komuś za mało, to może na stronie https://help.viaplay.com/en/hayu/ zostawić maila i dostanie voucher na roczną subskrypcję hayu