Internet & Gry - Reklama

Vienio, Karolina Czarnecka, Kamp! w nowej kampanii „Vs Życie” Fundacji DKMS i NOIZZ

Fundacja DKMS wspólnie z redakcją NOIZZ przekonują, że nic nie jat tak ważne jak życie, a możliwość jego ratowania najwspanialszym osiągnięciem w nowej kampanii „Vs Życie”. W działania zaangażowali się Kamil Nożyński, Vienio, Karolina Czarnecka, Kamp!, Bartek Mirecki, Robert Karaś oraz Valerjan Romanowski.

 

NOIZZ i Fundacja DKMS do wspólnej akcji zaprosili osobowości ze świata filmu, muzyki i sportu, którzy opowiedzą o swoich osiągnięciach i sukcesach nie tylko zawodowych, ale też o tym, co zmotywowało ich do promowania idei dawstwa szpiku i zarejestrowania się w bazie dawców szpiku Fundacji DKMS. Na potrzeby kampanii powstały między innymi wywiady z ambasadorami akcji, materiały edukacyjne oraz spot promocyjny www.vs-zycie.noizz.pl.

Grupą docelową kampanii „Vs Życie” są młodzi odbiorcy, których bohaterowie kampanii przekonują, że nie tylko „fejm”, „sukcesy”, „zajawki” to ważne powody do dumy, ale możliwość uratowania komuś życia jest największym osiągnięciem – bo nie ma nic cenniejszego vs Życie.

Co godzinę jedna osoba w Polsce dowiaduje się, że ma białaczkę i może umrzeć. Dlatego Fundacja DKMS wraz z NOIZZ.PL edukują na temat dawstwa szpiku i zachęcają do rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.

Dziennikarze i pracownicy redakcji NOIZZ chcąc dać przykład innym rozpoczynają kampanię
„Vs Życie” od siebie i już w najbliższy czwartek zarejestrują się w bazie dawców szpiku Fundacji DKMS w swojej redakcji.

– Wierzymy, że nic nie jest tak ważne jak życie, a możliwość jego ratowania jest najwspanialszym osiągnięciem – dokonaniem, z którego czerpie się dumę, satysfakcję i poczucie spełnienia, którego nie da żaden inny sukces. Życie jest wartością najwyższą i demokratyczną, bo każdy ma je tylko jedno – mówi Aleksandra Pawlińska, koordynator kampanii z ramienia Media Impact.

– Versus życie nie liczy się splendor, stan konta, status czy jakiekolwiek osiągnięcie – dodaje Michał Bachowski, creative content manager NOIZZ.

Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Media Impact biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *