BadaniaDVB-TMedia

W czerwcu 2020 kanały Grupy Kino Polska TV zanotowały wzrosty oglądalności sięgające nawet 100%

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      Największy, 100-procentowy wzrost, zanotował kanał Kino Polska Muzyka, który w czerwcu 2020 zajął wysokie, drugie miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie. Pozostałe stacje z portfolio nadawcy osiągnęły wzrosty: Kino Polska (+66,7%), Zoom TV (+25%), Kino TV (+23,5%) i Stopklatka (+12,3%).

      W czerwcu 2020 średni dzienny zasięg wszystkich kanałów Grupy Kino Polska TV łącznie wyniósł 1,7 mln widzów (RCH, All 16-49).

      – Rosnący z miesiąca na miesiąc udział Grupy Kino Polska TV w rynku telewizyjnym jest dowodem na coraz lepszą ofertę programową naszych kanałów i skuteczność działań marketingowych. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Naszym celem jest zostanie jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce i średnioroczny udział w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3%  mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

      Dane: Nielsen Audience Measurement; SHR% All 16-49, czerwiec 2020; wszystkie dane live.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *