BadaniaMediaTVP

W weekend widzowie wybrali rozrywkę w TVP

W niedzielę, 12 lutego 3,1 mln widzów wg MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności „Sanatorium miłości” w TVP1. Rekordowy wynik widowni w bieżącym roku zanotowało wieczorne wydanie „Wiadomości” w Jedynce, które w sobotę, 11 lutego obejrzało w piku według NM** 2,6 mln osób. Według NM liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych była w piątek, 10 lutego i w niedzielę, 12 lutego TVP1 z udziałami odpowiednio na poziomie 8,1% i 7,9%. W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej (dane NM).

 

Nie słabnie popularność 5. sezonu „Sanatorium miłości”. Według MOR najnowszy odcinek obejrzało średnio prawie 3 mln osób. Według NM średnia widownia wyniosła 2,4 mln osób przy udziale w paśmie na poziomie 19%.

„Dom pod Dwoma Orłami” był drugim najliczniej oglądanym programem weekendu. W niedzielę, 12 lutego w TVP1 obejrzało go według MOR średnio 2,3 mln widzów, natomiast według NM widownia wyniosła 2,1 mln widzów przy udziale 15,3%.

Sobotnie wydanie „Wiadomości”, 11 lutego obejrzało według danych NM średnio 2,6 mln osób, co stanowi najwyższą widownię tego programu w 2023 roku i jest najlepszym wynikiem od 18 grudnia 2022. Udział pasma wyniósł 21%.

Zaraz po „Wiadomościach” odbyła się transmisja orędzia Prezydenta RP Andrzeja Dudy. Wystąpienie obejrzało według NM w TVP1, TVP Info i TVP Polonia 2,4 mln widzów, przy łącznych udziałach na trzech antenach na poziomie 19,2%.

W sobotę, 11 lutego „The Voice Senior” według MOR obejrzało w TVP2 średnio 2,3 mln osób, natomiast według danych NM widownia wyniosła prawie 2 mln widzów przy udziale pasma prawie 17,8%.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *