BadaniaMediaTVP

„Wakacyjna Trasa Dwójki” z rekordową oglądalnością

2,6 mln widzów oglądało wg NAM w momencie najwyższej oglądalności koncert z cyklu „Wakacyjna Trasa Dwójki”. 7 lipca TVP2 była liderem dnia. W niedzielę widzowie Dwójki postawili na rozrywkę, „Familiada” i „Koło Fortuny” ze znakomitą oglądalnością. Wczoraj liderem wśród kanałów informacyjnych było TVP INFO.

 

 

Trzeci koncert tegorocznej edycji „Lato, muzyka, zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki” emitowany 7 lipca miał rekordową oglądalność. Transmisję ze Stalowej Woli w ramach plenerowych koncertów TVP2 oglądało średnio według NAM ponad 2 mln widzów (udz.16,2%). W momencie najwyższego zainteresowania wydarzenie oglądało aż 2,6 mln widzów. Dla widzów Dwójka przygotowała jeszcze 9 koncertów. Kolejny przystanek na wakacyjnej trasie już 14 lipca w Toruniu.

TVP2 z udziałami 10,1% wg NAM była liderem niedzieli. Widzowie Dwójki postawili na rozrywkę. „Koło Fortuny” zainteresowało średnio 2,3 mln widzów przy udziałach 22.2%. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się również „Familiada”, niedzielny odcinek programu oglądało średnio 2,1 mln widzów (udz. 21,1%).

7 lipca liderem wśród kanałów informacyjnych było TVP INFO (udz. 3,4%). Aż 6 z 10 najchętniej oglądanych tytułów należało do anteny. Największą widownię wśród programów TVP INFO zgromadził „Teleexpress ekstra”, program informacyjny śledziło średnio 800 tys. widzów, (udz. 7,7%). Na drugim miejscu uplasował się „Teleexpress na deser”, 625 tys. widzów przy udziałach 6,12%.

*Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *