BadaniaMediaTVP

Weekend pełen sukcesów TVP

W niedzielę TVP2 zanotowała najwyższe udziały spośród wszystkich stacji – 10,1%. Najliczniejszą widownię 3 mln osób zgromadził w momencie najwyższej oglądalności koncert „Letniej Trasy Dwójki”, a emitowany w TVP1 serial „Zniewolona” – ponad 2,5 mln widzów*. TVP3 uzyskała rekordowe udziały na poziomie 1,5%.

 

 

TOP 5 tytułów weekendu to wyłącznie programy Telewizji Polskiej. Serial TVP1 „Zniewolona” po raz kolejny zgromadził największą widownię weekendu – piątkowy odcinek obejrzało według Nielsen Audience Measurement średnio ponad 2,2 mln widzów. Średnia oglądalność dla emitowanej od 1 lipca serii wynosi 1,9 mln osób.

Poza serialem, w pierwszej piątce znalazły się niedzielne teleturnieje Dwójki: „Koło Fortuny” i „Familiada”, z oglądalnością na poziomie 2 mln osób. Program TVP1 „Alarm” zgromadził 1,9 mln widzów.

Plenerowa impreza „Lato, muzyka, zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”, transmitowana w niedzielny wieczór z Aquaparku Reda była najliczniej oglądanym koncertem na żywo tego weekendu i uzyskała średnią widownię 1,9 mln osób. Publiczność zgromadzona pod sceną i przed telewizorami usłyszała największe hity popularnych wykonawców, m.in.: Maryli Rodowicz, Drupiego, zespołu Pectus, Mesajah i Anny Wyszkoni. Kolejny przystanek na wakacyjnej trasie już 4 sierpnia w Zamościu.

Dla TVP3 wynik z 28 lipca jest najlepszy od momentu, kiedy w styczniu 2016 antena zmieniła profil i nazwę z TVP Regionalna. TVP Historia w niedzielę zanotowała 1,06% udziały, najwyższe od kwietnia br.

*Model Oglądalności Rzeczywistej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *