Weekend zniżek i dodatek o polskich youtuberach we wrześniowym „Logo”
Gwiazdy polskiego YouTube’a, Leszek Lichota, styl biznesowy, felietony, testy gadżetów i samochodów – to tylko część tematów najnowszego wydania miesięcznika „Logo”. W numerze, który ukaże się na rynku w piątek, 24 sierpnia br., znajdzie się ponad 250 kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych i internetowych.
Redakcja „Logo” zaprasza na Weekend Zniżek w dniach 31 sierpnia – 2 września br. We wrześniowym numerze czytelnicy znajdą ponad 250 kuponów rabatowych uprawniających do zniżek aż do -70%. Kupony można wykorzystać na zakup m.in. odzieży, obuwia i dodatków najpopularniejszych marek, a także na kosmetyki, książki oraz na artykuły wyposażenia wnętrz. Lista sklepów jest dostępna na Weekendznizek.pl
Temat najnowszego numeru miesięcznika „Logo” to menedżer – czytelnicy dowiedzą się czy warto odchodzić z korporacji, czym są tzw. bullshit jobs, a także lepiej poznają współczesne zawody. Na okładce wydania znalazł się Leszek Lichota – aktor opowiada w wywiadzie m.in. o roli w nowym serialu kryminalnym i swoim alternatywnym podejściu do rzeczywistości. We wrześniowym „Logo” redakcja przedstawia biznesowe gadżety, testuje szczoteczki soniczne i samochody. Jak zawsze czytelnicy znajdą w numerze felietony Mikołaja Lizuta, Radka Kotarskiego, Mr Vintage, Łukasza Figielskiego i Artura Włodarskiego, a w cyklu „Mój pierwszy raz” przeczytają o bitwie pod Grunwaldem i męskim pedikiurze.
Najnowszy numer „Logo” ma także drugą, „odwróconą” okładkę – z youtuberem Rafałem Masnym z grupy Abstra, który w wywiadzie opowiada o tym, jak kariera na platformie streamingowej doprowadziła go aż do telewizji. Ponadto w specjalnym dodatku o youtuberach będzie można przeczytać o tym zupełnie nowym zawodzie oraz poznać najważniejsze pojęcia związane z YouTube.
We wrześniowym wydaniu „Logo” znalazła się też kolejna odsłona plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku połączonego z poradnikiem dress code’u dla mężczyzn. W tym numerze redakcja prezentuje styl biznesowy i nominowanych w tej kategorii – m.in. Zbigniewa Bońka, Roberta Biedronia i Adama Hofmana. Więcej o plebiscycie: Najlepiejubranipolacy.pl.
Najnowsze wydanie miesięcznika „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od jutra – piątku, 24 sierpnia br. w cenie 9,99 zł.
Wydanie wspiera promocja w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl i Wp.pl, media społecznościowe), w telewizji (TVN i stacje tematyczne, Planete+) oraz w radiu (radiostacje Agory), na nośnikach CityInfo i w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.