Internet & Gry - Reklama

„Weź czego potrzebujesz” – nowa kampania reklamowa serwisu Wysokieobcasy.pl

Sonia Bohosiewicz, Janina Bąk, Mariusz Szczygieł, Dorota Szelągowska, Natalia de Barbaro, Katarzyna Miller oraz Aleksandra Klich – to bohaterowie nowej kampanii promującej Wysokieobcasy.pl, którą można oglądać w prasie, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Motywem przewodnim działań są wartości, które odzwierciedlają charakter serwisu, m.in. odwaga, siła, pasja i równość, a hasło całej kampanii stanowi zachęta do skorzystania z jego szerokiej oferty – „Weź czego potrzebujesz”.  

 

Po niedawnej zmianie logotypu serwis Wysokieobcasy.pl rozpoczął właśnie działania promocyjne pod hasłem „Weź czego potrzebujesz”. To kolejna odsłona kampanii #kobietywiedzą, która nawiązuje do głównego hasła „Wysokich Obcasów” – „Kobiety wiedzą, co robią”. Celem działań jest przedstawienie serwisu jako miejsca przyjaznego dla wszystkich kobiet, w którym przeczytać mogą o sprawach dla nich najważniejszych – o zdrowiu, relacjach, związkach, seksie, wychowaniu dzieci czy pracy. Internetowe wydanie „Wysokich Obcasów” cechuje również duża różnorodność – oprócz tematów poważnych użytkownicy znajdą na stronie artykuły m.in. na temat mody, zwierząt czy ogrodów.

– Klamrą, która spina naszą kampanię, jest hasło „Weź czego potrzebujesz”, bo wiemy, że kobiety jednego dnia szukają u nas pomocy w rozwiązaniu trudnych problemów, drugiego przychodzą się wzruszyć, a jeszcze innego wracają po rekomendację książki czy serialu na jesienne wieczory. I wszystko to u nas znajdąmówi Aleksandra Klich, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”.

Motywem przewodnim kampanii są wartości, które odzwierciedlają charakter serwisu, a także jego misję – m.in: odwaga, siła, pasja, równość.

– Kobiety w Polsce, zwłaszcza w ostatnim czasie, są spychane na margines, mierzą się z nierównościami płac, przemocą domową, długami alimentacyjnymi, niechęcią pracodawców do gwarantowania matkom umów o pracę. Nawet w mediach często dyskutuje się o nich bez nich. Hasła: odwaga, siła, wolność, pasja, szczerość, mądrość, miłość symbolizują obszary, w których chcemy zapewniać naszym czytelniczkom wsparcie, akceptację i motywację do działania – opowiada Monika Summer-Brason, dyrektorka marketingu „Wysokich Obcasów”.

Do udziału w kampanii „Weź czego potrzebujesz” zaproszono osoby, które są częstymi gośćmi na łamach serwisu, komentują ważne wydarzenia i zjawiska społeczne – Sonię Bohosiewicz, Janinę Bąk, Mariusza Szczygła, Dorotę Szelągowską, Natalię de Barbaro, Katarzynę Miller oraz redaktorkę naczelną „Wysokich Obcasów” Aleksandrę Klich. – Do każdej z tych osób dobrałyśmy słowo, które w pewien sposób ją reprezentuje, jak w przypadku Janiny Bąk – „ODWAGA”, ponieważ rozmowa, w której opowiedziała o swojej walce z chorobą, wymagała od niej dużej śmiałości dodaje Monika Summer-Brason.  

Działania reklamowe serwisu Wysokieobcasy.pl prowadzone są na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów”, „Wysokich Obcasów Extra”, w internecie (Google, YouTube, Facebook, Instagram) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania  rozpoczęła się 15 listopada br. i potrwa trzy miesiące. Za kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada dział marketingu „Wysokich Obcasów”: Monika Summer-Brason, Adrianna Dobrzyńska i Sylwia Wójcik, za materiały graficzne i opiekę artystyczną – Aleksandra Karoń, za produkcję – dom produkcyjny OTAKO Studio.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *