BadaniaMediaTVP

Widzowie licznie oglądają programy informacyjne TVP

W poniedziałek, 8 listopada programy informacyjne Telewizji Polskiej zgromadziły największą widownię, co pozwoliło TVP uzyskać pozycję lidera rynku. Miliony widzów obejrzało „Teleexpress” (widownia programu w TVP1, TVP Info i TVP Polonia wyniosła 3,33 mln widzów według MOR* i 3,15 mln widzów według NAM**) oraz „Wiadomości”, które obejrzało 3,25 mln widzów (MOR) oraz 3,1 mln widzów (NAM).

 

Również według NAM, TVP Info uzyskało 6,9% udziałów – najwięcej wśród kanałów informacyjnych. Także wczoraj programy TVP Info zdominowały ranking najliczniej oglądanych serwisów w ofercie kanałów informacyjnych. W TOP10 aż 8 wszystkich tytułów należało do TVP Info.

Według NAM w poniedziałek, 8 listopada w ofercie programowej kanałów informacyjnych pozycję lidera zajął „Teleexpress extra”. Program w TVP Info obejrzało 1,1 mln widzów. Na kolejnych miejscach uplasowały się „Teleexpress” (widownia ponad 1 mln widzów w TVP Info) i „Wiadomości”, które w TVP Info obejrzało 940 tys. osób. Widzowie również licznie obejrzeli propozycje publicystyczne kanału. Widownia programu „W tyle wizji”, która wyniosła 907 tys. widzów, była najwyższa od lutego 2021. Podobnie jak widownia programu „Minęła dwudziesta”, która wyniosła 892 tys. osób.

Oprócz programów informacyjnych Telewizji Polskiej, dużym zainteresowaniem cieszyło się orędzie marszałek Sejmu Elżbiety Witek w sprawie sytuacji na granicy Polski z Białorusią. Transmisję w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało ponad 3,2 mln widzów (MOR) oraz 3,1 mln widzów (NAM). Łączne udziały wyniosły 22,1%.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *