BadaniaMediaTVP

Widzowie licznie oglądają przypominane przez TVP dziedzictwo św. Jana Pawła II

Wyemitowaną 9 marca w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia homilię Ojca Świętego Jana Pawła II wygłoszoną podczas Jego pierwszej pielgrzymki do Ojczyzny obejrzało według Nielsen Media w momencie najwyższej oglądalności aż 2,4 mln widzów, a średnio 1,9 mln, przy łącznym udziale anten na poziomie 14,7%.

 

Telewizja Polska przypomniała słowa Ojca Świętego Jana Pawła II wypowiedziane 2 czerwca 1979 r. na Placu Zwycięstwa w Warszawie. Archiwalną homilię oglądało w TVP1 aż 1,3 mln widzów (udział 10,1%), w TVP Info 571 tys. widzów przy udziale 4,4%, a w TVP Polonia 31 tys. osób (dane NM). Polacy chętnie wracają pamięcią do papieskich pielgrzymek, poruszających homilii, wzruszających spotkań z wiernymi Świętego Jan Paweł II, Orędownika Pokoju, który zmienił oblicze świata i Kościoła.

Od 10 marca Telewizja Polska emituje codziennie po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 i TVP Polonia cykl „Słowo św. Jana Pawła II”. Przypominamy wtedy fragmenty homilii św. Jana Pawła II, które wygłosił podczas pielgrzymek do Ojczyzny. Audycja codziennie przyciąga prawie 2 mln widzów.

Od 9 marca, wyemitowano jedenaście takich audycji na trzech antenach i jedną całą homilię, co sprawiło, że widzów, którzy widzieli przynajmniej minutę dowolnej z tych audycji było 6 137 076, (17,35% w grupie 4+).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *