BadaniaMediaTVP

Widzowie spędzili wieczór wyborczy z Telewizją Polską!

W momencie najwyższej oglądalności ponad 3,5 mln widzów TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało wieczór wyborczy (dane wg *MOR).

 

 

Według NAM spośród wszystkich stacji nadających wieczory wyborcze w paśmie 20:58 do 21:08 najwięcej widzów zgromadził wieczór wyborczy TVP „Wybory do Europarlamentu 2019 Wieczór Wyborczy”.

Łączna średnia widownia trzech anten TVP1, TVP INFO i TVP Polonia wyniosła 2,95 mln widzów przy udziałach 19,3%. Był to najwyższy wynik spośród wszystkich wieczorów wyborczych.

Wg NAM program o wyborach w TVP1 obejrzało średnio 1,65 mln widzów przy udziałach 10,7%. W minucie najwyższej oglądalności wieczór wyborczy w TVP1 zainteresował prawie 2 mln widzów.

TVP INFO transmitowało wieczór wyborczy w dwóch częściach. Pierwsza trwała ponad 5 godzin i wygenerowała 7,3% udziałów. Średnia widownia tej transmisji wyniosła 791 tys. widzów, w piku 1,7 mln widzów. TVP INFO uzyskało najwyższy wynik oglądalności spośród kanałów informacyjnych transmitujących wieczór wyborczy. Zasięg anteny wyniósł 4,5 mln widzów.

*Model Oglądalności Rzeczywistej 

* Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *