BadaniaSport w TVTVN Warner Bros. Discovery Polska

Wielki Mecz przyciągnął więcej widzów!

Transmitowany na antenie TVN Wielki Mecz przyciągnął przed telewizory o ponad 416 000 więcej widzów, niż emitowany dwa lata temu mecz TVP vs. TVN. Telewizja TVN była liderem pasma popołudniowego, zarówno w całej populacji jak i grupie komercyjnej 16-49. W organizowanym przez Fundację TVN meczu zmierzyły się drużyny TVN oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      Wielkie emocje towarzyszyły nie tylko uczestnikom meczu, zgromadzonym na trybunach kibicom, ale także widowni przed telewizorami. Ponad 1,3 miliona osób śledziło w domach liczne bramki, które padły przy Łazienkowskiej w niedzielne popołudnie. Bramki dla TVN strzelili Robert Stockinger, Cezary Kucharski i Mariusz Przybylski.

      Natomiast strzelcami drużyny WOŚP zostali Dariusz Dudek, Jan Szczęsny i Wojciech Mazolewski. Drużyna TVN zwyciężyła 4:3. Tegoroczne zmagania w ramach Wielkiego Meczu przyciągnęły przed ekrany ponad 416 000 widzów więcej niż piłkarskie starcie drużyny TVP kontra TVN z 2015 roku. Wzrost oglądalności tegorocznego Wielkiego Meczu dał stacji TVN pozycję lidera pasma popołudniowego, osiągając ponad 11% udziału w rynku.

      Cały dochód ze sprzedaży biletów na Wielki Mecz oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, a dokładniej na zakup wielofunkcyjnej karetki dla Izby Przyjęć.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *