BadaniaMediaTVP

Wielomilionowa widownia debaty prezydenckiej w TVP

W środę, 6 maja w momencie najwyższej oglądalności ponad 6,7 mln widzów w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało według (*MOR) przedwyborczą debatę prezydencką. Wczoraj TVP1 była liderem dnia wszystkich stacji telewizyjnych, a TVP INFO było na pierwszym miejscu wśród kanałów informacyjnych.

 

 

Wczorajszą debatę w Telewizji Polskiej z udziałem wszystkich 10 kandydatów na Prezydenta obejrzało średnio wg MOR na antenach TVP1, TVP INFO i TVP Polonia 5,9 mln widzów. W TVP1 transmisję oglądało 4,2 mln widzów, w TVP INFO 1,6 mln osób, a w TVP Polonia 0,02 tys. widzów.

Według (**NAM) średnio debatę przedwyborczą obejrzało w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia łącznie 4,6 mln widzów (udziały 29,7%). W piku spotkanie kandydatów, łącznie na wszystkich trzech antenach zobaczyło 5,3 mln osób (udziały 33,8%). Największą widownię spośród wszystkich stacji Telewizji Polskiej transmitujących wczorajsze wydarzenie zgromadziła Jedynka – średnio 2,8 mln widzów (udziały 17,8%). W TVP INFO debatę zobaczyło 1,8 mln widzów, przy udziałach 11,4%. W TVP Polonii program oglądało 71 tys. (udziały 0,5 %).

6 maja z udziałami na poziomie 10,5% TVP1 była najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych. Wczoraj TVP INFO zanotowało udziały 7,6% i było liderem kanałów informacyjnych. Największą oglądalność w TVP INFO zgromadziła konferencja prasowa Prezydenta RP Andrzeja Dudy, którą zainteresowało się 2,3 mln widzów, przy udziałach (16,3%).

W debacie prezydenckiej wzięli udział: Robert Biedroń (Lewica), Krzysztof Bosak (Konfederacja), Andrzej Duda (z poparciem PiS), Szymon Hołownia (kandydat niezależny), Marek Jakubiak (Federacja dla Rzeczypospolitej), Małgorzata Kidawa-Błońska (Koalicja Obywatelska), Władysław Kosiniak-Kamysz (PSL), Mirosław Piotrowski (Ruch Prawdziwa Europa), Paweł Tanajno (bezpartyjny), Stanisław Żółtek (Kongres Nowej Prawicy). Gospodarzem spotkania był dziennikarz głównego wydania „Wiadomości” Michał Adamczyk.

Debata prezydencka została zorganizowana zgodnie z wszelkimi zasadami bezpieczeństwa sanitarnego.

*Model Oglądalności Rzeczywistej
**Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *